Virgil Balaure, Marketing. Editia a II-a revazuta si adaugita
PRP: 50,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 44,00 lei
Diferență: 6,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Virgil Balaure
Editura: URANUS
Anul publicării: 2003
Pagini: 643
Categoria: Cursuri
DESCRIERE
Marketing - VIRGIL BALAURE - URANUS.
In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele intreprinderii sunt determinate, in masura crescanda, de adoptarea unei viziuni integratoare asupra modalitatilor de abordare a fenomenelor si proceselor economice si sociale.
La un asemenea context general se raporteaza, in prezent, si intreprinderile romanesti confruntate cu cerintele si exigentele economiei de piata, caracterizate de un pronuntat dinamism si de concurenta care, la randul lor, impun schimbari profunde in mentalitatea si in metodele proprii de actiune.
Or, asemenea schimbari sunt greu de conceput fara adoptarea marketingului in procesul conducerii. Urmarind sa puna la dispozitia celor interesati - studenti din invatamantul superior, participanti la cursuri master si postuniversitare, specialisti in economie - problematica ampla a marketingului modern, prezenta lucrare - o noua editie a lucrarii Marketing, editia 1992 - concretizeaza eforturile Catedrei de Marketing a Academiei de Studii Economice de a imbogati literatura de marketing autohtona. Acoperind o larga arie tematica, autorii au incercat sa structureze cele mai semnificative probleme ale marketingului modern, care se regaseste in practica economica si in bibliografia de specialitate.
De asemenea, au urmarit ca, pe langa prezentarea conceptelor fundamentale ale marketingului modern, sa selectioneze cele mai reprezentative lucari din vasta bibliografie de specialiatate, interna si internationala, pentru a pune in evidenta noutatile pe plan teoretic, experientele inregistrate si modalitatile de rezolvare a unei palete largi si diverse de probleme pe care le ridica practica economica, configurand, in acest fel, caracterul multidimensional si interdisciplinar al stiintei marketingului, specificitatea si particularitatile unei game largi de metode, tehnici si instrumente de analiza si actiune validate de practica economica actuala.
Acum, dupa doi ani, vede lumina tiparului o noua editie revazuta si adaugita. Consideram ca, la o prima proba a timpului, lucrarea a rezistat si ca modelul conceput de noi a fost validat. Totusi, unele mici retusuri, actualizari sau completari au fost necesare, astfel ca acestea au fost inserate in carte din ratiunea de a fi mai aproape de asteptarile cititorilor. Coordonator: Virgil Balaure Autori: Virgil Adascalitei, Carmen Balan, Stefan Boboc, Iacob Catoiu, Valerica Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu
Anul aparitiei: 2003
Nr. pagini: 642
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
OPINIA CITITORILOR