Tratat de avicultura. Volumul III (Ioan Vacaru Opris)
PRP: 35,97 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 34,17 lei
Diferență: 1,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ioan Vacaru-Opris
Editura: CERES
Anul publicării: 2004
DESCRIERE
Acest volum trateaza probleme legate de teoria industrializarii produselor si subproduselor avicole, managementul si marketingul produselor avicole si biosecuitatea fermelor de crestere a pasarilor.
Cel de-al treilea volum a tratatului abordeaza tehnologia industrializarii produselor si subproduselor avicole, managementul si marketingul produselor avicole si biosecuritatea fermelor de crestere a pasarilor
Descriere Produs
Cap. I. Industrializarea productiilor avicole… 23
1. Productia de carne de pasare si valorificarea superioara a acesteia
Generalitati
Tehnologia de sacrificare a pasarilor in abatoare specializate
Metodologia de receptie a pasarilor destinate sacrificarii si de apreciere a calitatii lor
Organizarea transportului de pasari la abator, controlul sanitar veterinar al pasarilor supuse abatorizarii si incarcarea conveierului cu pasari pentru sacrificare
Prelucrarea initiala a pasarilor in abatoare
Prelucrarea finala a pasarilor in abatoare
Refrigerarea carcaselord e pasare
Congelarea carcaselor de pasare
Aprecierea calitatii carcaselor obtinute in procesul de abatorizare a pasarilor
Transarea carcaselor de pasare si participarea portiunilor anatomice in alcatuirea acestora
Importanta calitatii apei in procesul de abatorizare a pasarilor
Microbiologia carnii de pasare
Conceptul de calitate a carnii de pasare si factorii de influenta ai acesteia
Insusirile organoleptice (senzoriale) ale carnii
Insusirile fizico-chimice si tehnologice ale carnii
Transportul carnii de pasare
Reglementari juridice si tehnice cu privire la comercializarea carnii de pasare
Tehnologii de fabricatie pentru preparate din carne de pasare
tehnologii de fabricatie pentru preparate din carne de pasare, fara membrana de protectie– netocate (grupa I de preparate)
Tehnologii de fabricatie pentru preparate din carne de pasare, fara membrana de protectie– tocate (grupa a II de preparate)
Tehnologii de fabricatie pentru preparate din carne de pasare, cu membrana de protectie– tocate (grupa a III de preparate)
Tehnologii de fabricatie pentru extracte, supe, concentrate si hidrolizate din carne de pasare (grupa a IV-a de preparate)
Tehnologii de fabricatie pentru conserve din carne de pasare (grupa a V-a de preparate)
Tehnologii de obtinere a semifabricatelor din carne de pasare (grupa a VI-a de preparate)
Preparate culinare din carne de bibilica (extrase din bucataria franceza)
Prelucrarea complexa a penelor si pufului
Prelucrarea penelor in faina furajera
Producerea fainii furajere pe baza deseurilor rezultate in procesul de abatorizare a pasarilor
2. Productia de oua si valorificarea superioara a acesteia. Controlul de calitate pentru ouale de consum
Responsabilitatile unitatilor producatoare de oua pentru consum
Clasificarea oualor destinate consumului alimentar
Metode de conservare a oualor pentru consum
Conservarea oualor prin frig
Conservarea oualor prin deshidratare
Alte metode de conservare a oualor
Tehnologia subproduselor de oua
Cap. II. Management si marketing in avicultura… 195
1. Generalitati privind managementul si marketingul in avicultura
Elemente conceptuale
2. Managementul productiei avicole
evolutia stiintei managementului
Continutul managementului
Trasaturile managementului
Intreprinderea avicola ca obiect al managementului
Tipologia structurilor de productie cu profil avicol
Atributele managementului productiei avicole
Sistemul decizional al intreprinderii avicole
Eficienta productiei avicole
Strategii si politici de dezvoltare a productiei avicole
Managementul calitatii in avicultura
Factorul uman in managementul productiei avicole
3. Marketingul produselor avicole
Actiunea de marketing
Produsul
Pretul
Plasamentul (distributie)
Promovarea (comunicarea)
Fortele de vanzare
Actiuni de marchandesing
Publicitatea si promovarea vanzarilor
Publicitatea prin internet
Concurenta– variabila externa a actiunii de marketing
Set de intrebari necesare in actiunea de marketing
Cap. III. Biosecuritate si control in unitatile avicole… 418
1. Consideratii generale
2. Biosecuritatea si prevenirea bolilor
Evitarea introducerii agentilor infectiosi si parazitari in unitatile avicole
Evitarea factorilor stresanti in fermele de pasari
Prevenirea stresului indus de factorii deficitari ai microclimatului
Prevenirea stresului alimentar si dipsic
Prevenirea stresului de vaccinare
Stresul social si preventia sa
3. Factorul biotic si rolul sanogen al decontaminarii profilactice clasice
Decontaminarea profilactice clasice
Metode moderne de profilaxie nespecifica
Utilizarea aerosolilor in decontaminarea profilactica de intretinere
utilizarea aeroionilor negativi, ca factori de stimul a rezistentei nespecifice a organismului
Radiatiile ultraviolete, elemnet de corectare a calitatii microclimatului
Tehnicile nucleare– solutii eficiente de decontaminare
4. Actiuni specifice de biosecuritate si control in statiile de incubatie
Decontaminarea cofrajelor din material plastic si a navetelor folosite pentru transportul puilor de o zi
Decontaminarea mijloacelor de transport
Nr. pag.: 511 pag. + 6 planse color
Format: 170 x 240 mm
Anul aparitiei: 2004
Cel de-al treilea volum a tratatului abordeaza tehnologia industrializarii produselor si subproduselor avicole, managementul si marketingul produselor avicole si biosecuritatea fermelor de crestere a pasarilor
Descriere Produs
Cap. I. Industrializarea productiilor avicole… 23
1. Productia de carne de pasare si valorificarea superioara a acesteia
Generalitati
Tehnologia de sacrificare a pasarilor in abatoare specializate
Metodologia de receptie a pasarilor destinate sacrificarii si de apreciere a calitatii lor
Organizarea transportului de pasari la abator, controlul sanitar veterinar al pasarilor supuse abatorizarii si incarcarea conveierului cu pasari pentru sacrificare
Prelucrarea initiala a pasarilor in abatoare
Prelucrarea finala a pasarilor in abatoare
Refrigerarea carcaselord e pasare
Congelarea carcaselor de pasare
Aprecierea calitatii carcaselor obtinute in procesul de abatorizare a pasarilor
Transarea carcaselor de pasare si participarea portiunilor anatomice in alcatuirea acestora
Importanta calitatii apei in procesul de abatorizare a pasarilor
Microbiologia carnii de pasare
Conceptul de calitate a carnii de pasare si factorii de influenta ai acesteia
Insusirile organoleptice (senzoriale) ale carnii
Insusirile fizico-chimice si tehnologice ale carnii
Transportul carnii de pasare
Reglementari juridice si tehnice cu privire la comercializarea carnii de pasare
Tehnologii de fabricatie pentru preparate din carne de pasare
tehnologii de fabricatie pentru preparate din carne de pasare, fara membrana de protectie– netocate (grupa I de preparate)
Tehnologii de fabricatie pentru preparate din carne de pasare, fara membrana de protectie– tocate (grupa a II de preparate)
Tehnologii de fabricatie pentru preparate din carne de pasare, cu membrana de protectie– tocate (grupa a III de preparate)
Tehnologii de fabricatie pentru extracte, supe, concentrate si hidrolizate din carne de pasare (grupa a IV-a de preparate)
Tehnologii de fabricatie pentru conserve din carne de pasare (grupa a V-a de preparate)
Tehnologii de obtinere a semifabricatelor din carne de pasare (grupa a VI-a de preparate)
Preparate culinare din carne de bibilica (extrase din bucataria franceza)
Prelucrarea complexa a penelor si pufului
Prelucrarea penelor in faina furajera
Producerea fainii furajere pe baza deseurilor rezultate in procesul de abatorizare a pasarilor
2. Productia de oua si valorificarea superioara a acesteia. Controlul de calitate pentru ouale de consum
Responsabilitatile unitatilor producatoare de oua pentru consum
Clasificarea oualor destinate consumului alimentar
Metode de conservare a oualor pentru consum
Conservarea oualor prin frig
Conservarea oualor prin deshidratare
Alte metode de conservare a oualor
Tehnologia subproduselor de oua
Cap. II. Management si marketing in avicultura… 195
1. Generalitati privind managementul si marketingul in avicultura
Elemente conceptuale
2. Managementul productiei avicole
evolutia stiintei managementului
Continutul managementului
Trasaturile managementului
Intreprinderea avicola ca obiect al managementului
Tipologia structurilor de productie cu profil avicol
Atributele managementului productiei avicole
Sistemul decizional al intreprinderii avicole
Eficienta productiei avicole
Strategii si politici de dezvoltare a productiei avicole
Managementul calitatii in avicultura
Factorul uman in managementul productiei avicole
3. Marketingul produselor avicole
Actiunea de marketing
Produsul
Pretul
Plasamentul (distributie)
Promovarea (comunicarea)
Fortele de vanzare
Actiuni de marchandesing
Publicitatea si promovarea vanzarilor
Publicitatea prin internet
Concurenta– variabila externa a actiunii de marketing
Set de intrebari necesare in actiunea de marketing
Cap. III. Biosecuritate si control in unitatile avicole… 418
1. Consideratii generale
2. Biosecuritatea si prevenirea bolilor
Evitarea introducerii agentilor infectiosi si parazitari in unitatile avicole
Evitarea factorilor stresanti in fermele de pasari
Prevenirea stresului indus de factorii deficitari ai microclimatului
Prevenirea stresului alimentar si dipsic
Prevenirea stresului de vaccinare
Stresul social si preventia sa
3. Factorul biotic si rolul sanogen al decontaminarii profilactice clasice
Decontaminarea profilactice clasice
Metode moderne de profilaxie nespecifica
Utilizarea aerosolilor in decontaminarea profilactica de intretinere
utilizarea aeroionilor negativi, ca factori de stimul a rezistentei nespecifice a organismului
Radiatiile ultraviolete, elemnet de corectare a calitatii microclimatului
Tehnicile nucleare– solutii eficiente de decontaminare
4. Actiuni specifice de biosecuritate si control in statiile de incubatie
Decontaminarea cofrajelor din material plastic si a navetelor folosite pentru transportul puilor de o zi
Decontaminarea mijloacelor de transport
Nr. pag.: 511 pag. + 6 planse color
Format: 170 x 240 mm
Anul aparitiei: 2004
OPINIA CITITORILOR