Totul Despre. Psihologia Persuasiunii. Influentare - Editie noua
PRP: 69,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 38,94 lei
Diferență: 30,96 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor: Robert B. Cialdini
Editura: BUSINESSTECH
Anul publicării: 2013
Categoria: Carti diverse
DESCRIERE
Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor oferite. In cuprinsul ei, distinsul psiholog Robert B. Cialdini, doctor in filosofie, explica de ce unii oameni sunt remarcabili de convingatori si cum putem sa-i convingem cu propriile noastre arme.
Veti afla cele sase secrete psihologice care se afla in spatele impulsului nostru puternic de a ne supune, cum pot fi ele folosite de persoane iscusite fara a fi detectate, cum sa ne aparam impotriva lor si cum sa punem la lucru acele secrete in folosul propriu.
Aceasta carte indispensabila iti garanteaza doua lucruri: niciodata nu te vei mai simti obligat sa spui "da", cand de fapt gandesti ca ar fi in interesul tau sa spui "nu" si cu siguranta vei avea mai multa influenta decat ai avut vreodata.
CUPRINS
Introducere
capitolul 1: Arme de influentare
capitolul 2: Regula reciprocitatii
Regula reciprocitatii este atotputernica
Regula reciprocitatii obliga la datorii nedorite
Regula reciprocitatii poate declansa schimburi neoneste
Concesiile reciproce
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului reciprocitati
capitolul 3: Angajament si consecventa
Angajamentul este cheia
Actul magic
Ochiul public
Efortul suplimentar
Alegerea interioara
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului consecventei
capitolul 4: Dovada sociala
Cauza mortii: nesiguranta
Cum sa obtii ajutor in situatii de urgenta
Sunt maimuta si imit
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului dovezii sociale
capitolul 5: Simpatia
Atractia fizica
Asemanarea
Complimentele
Stabilirea unor legaturi
Conditionarea si asocierea
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului simpatiei
capitolul 6: Autoritatea
Aparenta fara continut
Titlurile
Hainele
Accesoriile
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului autoritatii
capitolul 7: Raritatea
Rezistenta psihologica
Conditiile optime
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului raritatii
epilog: Influenta instantanee
Note
Bibliografie
Index
INTRODUCERE
Acum pot sa recunosc deschis. Toata viata mea am fost un tip care nu poate refuza pe cineva. De cand pot sa-mi amintesc am fost o prada usoara pentru tot felul de vanzatori de fleacuri, persoane care strang fonduri si altii de soiul acesta. Este adevarat ca numai unii dintre acesti oameni cautau sa ma insele. Altii - reprezentantii unor anumite agentii caritabile, de pilda - aveau cele mai bune intentii. Nu are importanta. M-am trezit cu o frecventa alarmanta In posesia unor nedorite abonamente la tot felul de reviste sau a unor bilete la balul lucratorilor din salubritate. Probabil ca acest lung statut de fraier este responsabil pentru interesul meu in studierea tendintei de a te supune. Am cautat sa aflu care sunt factorii care fac ca o persoana sa raspunda cu "da" altei persoane si ce tehnici sunt mai eficiente pentru obtinerea acordului. M-am intrebat de ce o solicitare facuta intr-un anumit fel va fi respinsa, in timp ce o formulare putin diferita a aceleiasi solicitari va avea succes.
Prin urmare, ca psihosociolog am inceput sa fac cercetari privind psihologia supunerii. La Inceput cercetarea a luat forma unor experimente efectuate, in cea mai mare parte, in laboratorul meu impreuna cu colegi studenti. Am vrut sa aflu ce principii psihologice influenteaza tendinta de a te supune unei solicitari. In prezent, psihologii stiu destul de putin despre aceste principii care sunt ele si cum functioneaza. Am considerat aceste principii ca Bind arme de influentare si le vom analiza in capitolele urmatoare pe cateva dintre cele mai
importante.
Dupa un timp am realizat ca munca mea experimentala, desi absolut necesara, nu era suflcienta. Ea nu-mi permitea sa evaluez valoarea principiilor din afara laboratorului de psihologie si a campusului studentesc unde le cercetam.
Anul aparitiei: 2008
Nr. pagini: 382
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Veti afla cele sase secrete psihologice care se afla in spatele impulsului nostru puternic de a ne supune, cum pot fi ele folosite de persoane iscusite fara a fi detectate, cum sa ne aparam impotriva lor si cum sa punem la lucru acele secrete in folosul propriu.
Aceasta carte indispensabila iti garanteaza doua lucruri: niciodata nu te vei mai simti obligat sa spui "da", cand de fapt gandesti ca ar fi in interesul tau sa spui "nu" si cu siguranta vei avea mai multa influenta decat ai avut vreodata.
CUPRINS
Introducere
capitolul 1: Arme de influentare
capitolul 2: Regula reciprocitatii
Regula reciprocitatii este atotputernica
Regula reciprocitatii obliga la datorii nedorite
Regula reciprocitatii poate declansa schimburi neoneste
Concesiile reciproce
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului reciprocitati
capitolul 3: Angajament si consecventa
Angajamentul este cheia
Actul magic
Ochiul public
Efortul suplimentar
Alegerea interioara
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului consecventei
capitolul 4: Dovada sociala
Cauza mortii: nesiguranta
Cum sa obtii ajutor in situatii de urgenta
Sunt maimuta si imit
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului dovezii sociale
capitolul 5: Simpatia
Atractia fizica
Asemanarea
Complimentele
Stabilirea unor legaturi
Conditionarea si asocierea
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului simpatiei
capitolul 6: Autoritatea
Aparenta fara continut
Titlurile
Hainele
Accesoriile
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului autoritatii
capitolul 7: Raritatea
Rezistenta psihologica
Conditiile optime
Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului raritatii
epilog: Influenta instantanee
Note
Bibliografie
Index
INTRODUCERE
Acum pot sa recunosc deschis. Toata viata mea am fost un tip care nu poate refuza pe cineva. De cand pot sa-mi amintesc am fost o prada usoara pentru tot felul de vanzatori de fleacuri, persoane care strang fonduri si altii de soiul acesta. Este adevarat ca numai unii dintre acesti oameni cautau sa ma insele. Altii - reprezentantii unor anumite agentii caritabile, de pilda - aveau cele mai bune intentii. Nu are importanta. M-am trezit cu o frecventa alarmanta In posesia unor nedorite abonamente la tot felul de reviste sau a unor bilete la balul lucratorilor din salubritate. Probabil ca acest lung statut de fraier este responsabil pentru interesul meu in studierea tendintei de a te supune. Am cautat sa aflu care sunt factorii care fac ca o persoana sa raspunda cu "da" altei persoane si ce tehnici sunt mai eficiente pentru obtinerea acordului. M-am intrebat de ce o solicitare facuta intr-un anumit fel va fi respinsa, in timp ce o formulare putin diferita a aceleiasi solicitari va avea succes.
Prin urmare, ca psihosociolog am inceput sa fac cercetari privind psihologia supunerii. La Inceput cercetarea a luat forma unor experimente efectuate, in cea mai mare parte, in laboratorul meu impreuna cu colegi studenti. Am vrut sa aflu ce principii psihologice influenteaza tendinta de a te supune unei solicitari. In prezent, psihologii stiu destul de putin despre aceste principii care sunt ele si cum functioneaza. Am considerat aceste principii ca Bind arme de influentare si le vom analiza in capitolele urmatoare pe cateva dintre cele mai
importante.
Dupa un timp am realizat ca munca mea experimentala, desi absolut necesara, nu era suflcienta. Ea nu-mi permitea sa evaluez valoarea principiilor din afara laboratorului de psihologie si a campusului studentesc unde le cercetam.
Anul aparitiei: 2008
Nr. pagini: 382
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
OPINIA CITITORILOR