Tom Hopkins, Vanzarea pe timp de criza. Cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara
PRP: 39,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 25,94 lei
Diferență: 13,96 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Tom Hopkins
Editura: BUSINESSTECH
Anul publicării: 2014
DESCRIERE
Fiecare interactiune pe care o avem cu alta fiinta umana este o situatie de vanzari!
Cu cat intelegem mai repede acest lucru, cu atat vom avea mai mult succes in viata. Cred ca ar trebui sa fim cu totii, macar o perioada scurta in viata noastra, implicati in vanzari. Aceasta profesie te obliga sa comunici cu semenii tai. Te provoaca sa spui si sa faci tot ceea ce trebuie pentru a obtine rezultatul dorit. Este o lectie de viata in sine. Pana la urma, cu totii vindem ceva. Ne“vindem” in fiecare zi la serviciu– fie ca lucram in vanzari sau nu.
Cand ne cautam un nou loc de munca, vindem produsul pe care-l cunoastem cel mai bine; pe noi si cunostintele capatate de-a lungul timpului. Vindem prietenilor umorul si entuziasmul nostru. Ne vindem ca fiinte pline de dragoste familiei. Vindem vecinilor bunavointa si respectul nostru. Vindem copiilor nostri sau altora pe care-I putem influenta ideile si valorile.
Indiferent cum am ajuns in vanzari, multi dintre noi vom ramane in aceasta profesie pentru ca ne place sa ne ajutam semenii sa ia decizii de cumparare intelepte pentru ei si/sau companiile lor. Imi place sa compar domeniul vanzarilor cu cel medical. Intocmai ca si doctorii, avem misiunea sa analizam simptomele si sa facem, pe baza lor, recomandari care vor conduce la o buna stare de sanatate.
Simptomele la care ne referim sunt nevoile potentialilor clienti. Sanatatea lor este rezultatul direct al beneficiilor ofertei noastre. Si tot ca medici, suntem bine platiti pentru cunostintele, experienta si pregatirea noastra.
Ca sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara, foloseste:
- Exploatarea listei clientilor pentru a genera noi si noi potentiali clienti
- Tehnicile inovative de finalizare, particularizare pentru bugete restranse
- Reducerea rezistentelor prin tehnici psihologice de depasire a temerilor
- Pastrarea si recompensarea clientilor astfel incat sa-ti ramana loiali pe viata
- Atragerea clientilor concurentei prin 12 noi strategii special concepute pentru vremurile de criza
Cartea are meritul de a nu se opri la a reduce in atentie principiile de baza ale vanzarilor. Ofera in plus exact strategiile de care are nevoie orice om de vanzari ca sa supravietuiasca si chiar sa prospere in vremurile de criza.”
Anul aparitiei: 2014
Cu cat intelegem mai repede acest lucru, cu atat vom avea mai mult succes in viata. Cred ca ar trebui sa fim cu totii, macar o perioada scurta in viata noastra, implicati in vanzari. Aceasta profesie te obliga sa comunici cu semenii tai. Te provoaca sa spui si sa faci tot ceea ce trebuie pentru a obtine rezultatul dorit. Este o lectie de viata in sine. Pana la urma, cu totii vindem ceva. Ne“vindem” in fiecare zi la serviciu– fie ca lucram in vanzari sau nu.
Cand ne cautam un nou loc de munca, vindem produsul pe care-l cunoastem cel mai bine; pe noi si cunostintele capatate de-a lungul timpului. Vindem prietenilor umorul si entuziasmul nostru. Ne vindem ca fiinte pline de dragoste familiei. Vindem vecinilor bunavointa si respectul nostru. Vindem copiilor nostri sau altora pe care-I putem influenta ideile si valorile.
Indiferent cum am ajuns in vanzari, multi dintre noi vom ramane in aceasta profesie pentru ca ne place sa ne ajutam semenii sa ia decizii de cumparare intelepte pentru ei si/sau companiile lor. Imi place sa compar domeniul vanzarilor cu cel medical. Intocmai ca si doctorii, avem misiunea sa analizam simptomele si sa facem, pe baza lor, recomandari care vor conduce la o buna stare de sanatate.
Simptomele la care ne referim sunt nevoile potentialilor clienti. Sanatatea lor este rezultatul direct al beneficiilor ofertei noastre. Si tot ca medici, suntem bine platiti pentru cunostintele, experienta si pregatirea noastra.
Ca sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara, foloseste:
- Exploatarea listei clientilor pentru a genera noi si noi potentiali clienti
- Tehnicile inovative de finalizare, particularizare pentru bugete restranse
- Reducerea rezistentelor prin tehnici psihologice de depasire a temerilor
- Pastrarea si recompensarea clientilor astfel incat sa-ti ramana loiali pe viata
- Atragerea clientilor concurentei prin 12 noi strategii special concepute pentru vremurile de criza
Cartea are meritul de a nu se opri la a reduce in atentie principiile de baza ale vanzarilor. Ofera in plus exact strategiile de care are nevoie orice om de vanzari ca sa supravietuiasca si chiar sa prospere in vremurile de criza.”
Anul aparitiei: 2014
OPINIA CITITORILOR