Teza cu subiect unic. Limba şi literatura română. Clasa a VIII-a, semestrul al doilea
PRP: 10,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 8,18 lei
Diferență: 2,72 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Catrinel Popa
Editura: NICULESCU
Anul publicării: 2007
Pagini: 128
Format: 16x23 cm
DESCRIERE
Teza cu subiect unic. Limba şi literatura română - Catrinel Popa, Ion Popa, Marinela Popa.
Lucrarea colectivului de autori – Marinela Popa şi Ion Popa au publicat împreună peste 15 lucrări auxiliare, dedicate aprofundării şi sistematizării studiului limbii şi literaturii române din ciclurile gimnazial şi liceal, iar Catrinel Popa este preparator al Facultăţii de Litere a Universităţii din Bucureşti – parcurge, teoretic şi practic, toate prevederile actualei programe de limba şi literatura română (• fonetică • vocabular • morfosintaxă • ortografie şi punctuaţie • înţelegerea unui text literar sau nonliterar • compunerea despre texte literare • compunerea reflexivă şi imaginativă • textele funcţionale), corespunzătoare clasei a VIII-a şi verificării prin formula tezei unice.
După o secţiune de substanţă, dedicată sedimentării reperelor teoretice, volumul propune elevilor un antrenament pe parcursul unui număr de 12 teste, cu o structură recurentă – în cadrul căreia subiectul I acoperă cerinţele referitoare la noţiunile de limbă, structurate pe baza unui text la prima vedere, în timp ce subiectul II face trimitere la textele studiate la clasă, cuprinse în toate trei manualele alternative aflate în uz, sau la texte la prima vedere (de obicei, aceleaşi din cadrul subiectului I) – şi însoţite de rezolvări (cu menţiunea că soluţia subiectului II reprezintă doar o variantă).
Utilă şi eficientă în sistematizarea şi consolidarea de către elevi a cunoştinţelor însuşite şi apoi în aplicarea acestora la rezolvarea testelor propuse, lucrarea poate fi angajată cu succes şi în cadrul verificărilor curente sau în cele finale (sumative), în evaluarea procesului de predare-învăţare şi, fără doar şi poate, în verificarea stadiului curent de pregătire atins de elevi.
CUPRINS
Noţiuni de teorie literară • Scrierea despre textul literar • Scrierea reflexivă • Scrierea funcţională • Elemente de construcţie a comunicării (noţiuni de fonetică; noţiuni de vocabular; analiza sintactico-morfologică/morfo-sintactică; noţiuni de sintaxă a frazei) • Teste • Răspunsuri.
Lucrarea colectivului de autori – Marinela Popa şi Ion Popa au publicat împreună peste 15 lucrări auxiliare, dedicate aprofundării şi sistematizării studiului limbii şi literaturii române din ciclurile gimnazial şi liceal, iar Catrinel Popa este preparator al Facultăţii de Litere a Universităţii din Bucureşti – parcurge, teoretic şi practic, toate prevederile actualei programe de limba şi literatura română (• fonetică • vocabular • morfosintaxă • ortografie şi punctuaţie • înţelegerea unui text literar sau nonliterar • compunerea despre texte literare • compunerea reflexivă şi imaginativă • textele funcţionale), corespunzătoare clasei a VIII-a şi verificării prin formula tezei unice.
După o secţiune de substanţă, dedicată sedimentării reperelor teoretice, volumul propune elevilor un antrenament pe parcursul unui număr de 12 teste, cu o structură recurentă – în cadrul căreia subiectul I acoperă cerinţele referitoare la noţiunile de limbă, structurate pe baza unui text la prima vedere, în timp ce subiectul II face trimitere la textele studiate la clasă, cuprinse în toate trei manualele alternative aflate în uz, sau la texte la prima vedere (de obicei, aceleaşi din cadrul subiectului I) – şi însoţite de rezolvări (cu menţiunea că soluţia subiectului II reprezintă doar o variantă).
Utilă şi eficientă în sistematizarea şi consolidarea de către elevi a cunoştinţelor însuşite şi apoi în aplicarea acestora la rezolvarea testelor propuse, lucrarea poate fi angajată cu succes şi în cadrul verificărilor curente sau în cele finale (sumative), în evaluarea procesului de predare-învăţare şi, fără doar şi poate, în verificarea stadiului curent de pregătire atins de elevi.
CUPRINS
Noţiuni de teorie literară • Scrierea despre textul literar • Scrierea reflexivă • Scrierea funcţională • Elemente de construcţie a comunicării (noţiuni de fonetică; noţiuni de vocabular; analiza sintactico-morfologică/morfo-sintactică; noţiuni de sintaxă a frazei) • Teste • Răspunsuri.
OPINIA CITITORILOR