Teza cu subiect unic. Geografie. Clasa a VIII-a, semestrul al II-lea
PRP: 10,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 7,50 lei
Diferență: 2,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Luminiţa Marieta Marin
Editura: NICULESCU
Anul publicării: 2008
Pagini: 104
Format: 16x23
DESCRIERE
Teza cu subiect unic. Geografie. Clasa a VIII-a, semestrul al II-lea
Structurată în două secţiuni – conţinutul temelor, respectiv modele de subiecte de teză –, lucrarea, elaborată în conformitate cu programa aprobată de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, poartă semnătura unui experimentat dascăl de profil, profesor de geografie gradul I, autor a numeroase lucrări de specialitate şi referent ştiinţific pentru manuale destinate studiului în cadrul treptelor gimnazială şi liceală.
Parcursul teoretic propus în prima secţiune (Clima - Dunărea şi râurile interioare. Lacurile - Populaţia - Aşezările omeneşti - Organizarea administrativ-teritorială - Agricultura - Industria - Transporturile şi căile de comunicaţie) urmăreşte sistematizarea cunoştinţelor dobândite/în curs de acumulare printr-o redare schematică a informaţiei, vizând observarea succesiunii logice a elementelor problematicii geografice incidente. Concepută ca algoritm de studiu, complinind studiul hărţilor expuse în manuale, secţiunea capătă astfel consistenţa unui ghid al elevului, menit unei asimilări active şi eficiente a materiei.
Modelele alcătuind substanţa celei de-a doua secţiuni a volumului – 15 variante, cu câte 5 subiecte –, cu structură asemănătoare celor elaborate de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului şi Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învăţământul Preuniversitar şi însoţite în finalul cărţii de bareme de corectare şi notare (detaliate, incluzând exemple orientative de abordare a cerinţelor, sprijin, în cazul elevilor, pentru autoevaluare, iar în cel al cadrelor didactice, prin introducerea modelelor în studiul la clasă, pentru notarea obiectivă a elevilor), abordează o varietate de itemi, ce oferă o acoperire completă conţinuturilor temelor semestrului al II-lea şi asigură o familiarizare deplină cu structura unui test, cu gradul de dificultate a subiectelor şi exigenţa operării corecturii.
CUPRINS
Consideraţii introductive
Partea I: Conţinutul temelor pentru semestrul al II-lea
Partea a II-a: Modele de teze cu subiect unic
Bareme de corectare şi de notare
Structurată în două secţiuni – conţinutul temelor, respectiv modele de subiecte de teză –, lucrarea, elaborată în conformitate cu programa aprobată de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, poartă semnătura unui experimentat dascăl de profil, profesor de geografie gradul I, autor a numeroase lucrări de specialitate şi referent ştiinţific pentru manuale destinate studiului în cadrul treptelor gimnazială şi liceală.
Parcursul teoretic propus în prima secţiune (Clima - Dunărea şi râurile interioare. Lacurile - Populaţia - Aşezările omeneşti - Organizarea administrativ-teritorială - Agricultura - Industria - Transporturile şi căile de comunicaţie) urmăreşte sistematizarea cunoştinţelor dobândite/în curs de acumulare printr-o redare schematică a informaţiei, vizând observarea succesiunii logice a elementelor problematicii geografice incidente. Concepută ca algoritm de studiu, complinind studiul hărţilor expuse în manuale, secţiunea capătă astfel consistenţa unui ghid al elevului, menit unei asimilări active şi eficiente a materiei.
Modelele alcătuind substanţa celei de-a doua secţiuni a volumului – 15 variante, cu câte 5 subiecte –, cu structură asemănătoare celor elaborate de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului şi Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învăţământul Preuniversitar şi însoţite în finalul cărţii de bareme de corectare şi notare (detaliate, incluzând exemple orientative de abordare a cerinţelor, sprijin, în cazul elevilor, pentru autoevaluare, iar în cel al cadrelor didactice, prin introducerea modelelor în studiul la clasă, pentru notarea obiectivă a elevilor), abordează o varietate de itemi, ce oferă o acoperire completă conţinuturilor temelor semestrului al II-lea şi asigură o familiarizare deplină cu structura unui test, cu gradul de dificultate a subiectelor şi exigenţa operării corecturii.
CUPRINS
Consideraţii introductive
Partea I: Conţinutul temelor pentru semestrul al II-lea
Partea a II-a: Modele de teze cu subiect unic
Bareme de corectare şi de notare
OPINIA CITITORILOR