Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a
DESCRIERE
Parerea specialistilor despre - Tehnici de abordare telefonica in vanzari: " O solutie simpla, dar impresionanta recomandata tuturor agentilor de vanzari." - Emily A. Barnes, manager instruire, (MCI/Worldcom) " Tehnicile de abordare telefonica propuse de Schiffman pot fi aplicate in situatii reale: sistemul sau este foarte practic pentru companiile din intreaga lume." - Steven T. Van Dorselaer, vicepresedinte (Sprint Business) Prezentare: La inceputul seminariilor, rostesc de obicei urmatoarea fraza:"Cand Dumnezeu a vrut sa ii pedepseasca pe vanzatori, a inventat abordarea telefonica". Aceasta rezuma de fapt ceea ce simt-si poate ce simti si tu-in legatura cu telefonul de abordare. Tu, si numai tu, poti transforma "pedeapsa" intr-o ocazie favorabila- incepand sa folosesti tehnicile pe care le-am elaborat si scenariile oferite in aceasta lucrare. Vei vedea ca eu am abordat intr-un mod complet diferit procesul de vanzare, si acesta este unul dintre motivele pentru care aceasta carte a avut un asemenea succes de-a lungul timpului. Te sfatuiesc sa citesti cartea in intregime si sa nu spui:" Asta nu va da rezultate in cazul meu", dupa numai cateva pagini. Acest program a dat rezultate in cazul a peste 50000 de persoane pe care compania mea le-a instruit direct de-a lungul ultimilor ani. Si va da rezultate si in cazul tau daca ai curajul sa iti acorzi aceasta sansa. Regulile nu sunt deloc complicate. Iata-le: - Termina de citit cartea inainte de a emite pareri asupra materialului. - Nu respinge ideile doar pentru ca suntem noi. - Incepe sa implementezi planul recomandat in cel mult 72 ore de la terminarea cartii. - Pune planul in aplicare in cel putin 21 de zile". Este garantata imbunatatirea rezultatelor abordarilor telefonice pentru stabilirea intalnirilor de vanzari. In caz contrar, veti primi banii inapoi (detalii in paginile cartii). Despre autor: Stephan Schiffman a instruit mai bine de 450000 de agenti de vanzari care lucreaza pentru companii precum AT&T Information System, Chemical Bank, Manufacturer"s Hanover Trust, Motorola si US Healthcare. Stephan Schiffman, presedinte al DEI Management Group, este autorul cartilor Closing Techniques( That Really Work!), The 25 Sales Habits of Highly Successful Salespeople si The Most Common sales Mistakes and How to avoid Them ultimele doua editate in limba romana de Business Tech International Press, in anul 1998) si al multor altor carti foarte apreciate in comunitatea de vanzatori din intreaga lume. Anul aparitiei: 2008 Nr. pagini: 158
OPINIA CITITORILOR