Strategie concurentiala - Manual de supravietuire si crestere a firmelor in conditiile economiei de piata

PRP: 35,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 26,25 lei
Diferență: 8,75 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Pagini: 344

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cartea de fata prezinta o serie de tehnici analitice menite sa permita unei firme se faca o analiza de ansamblu si sa previzioneze viitorul sectorului in care isi deruleaza activitatea, sa-si cunoasca proprii concurenti si pozitia pe care o detine pe piata si sa transpuna aceasta analiza intr-o strategie concurentiala; este scrisa pentru practicieni: manageri, care doresc sa imbunatateasca performantele propriilor firme, consultanti de management, profesori de management, analisti bursieri, specialisti care cauta sa inteleaga si sa prognozeze succesul sau esecul unei firme si este rezultatul cercetarilor intreprinse in domeniul economiei sectoriale si al strategiei firmelor organizate de Universitatea Harvard.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0517 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.