Steve Jobs. Secretele inovatiei. (editia Capital)
PRP: 13,40 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 10,05 lei
Diferență: 3,35 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Carmine Gallo
Editura: CURTEA VECHE
Anul publicării: 2011
DESCRIERE
Cand vine vorba de inovatie, presedintele Apple, Steve Jobs, este o legenda. Sloganul companiei sale,“Gandeste diferit”, este mai mult decat un instrument de marketing. Este un mod de viata– o abordare puternica si pozitiva ce redefineste inovatia, pe care o poate aplica oricine, in orice domeniu.
Acestea sunt cele sapte principii ale inovatiei, ce-l au ca sursa de inspiratie pe insusi Jobs:
1. Faceti ceea ce va place. Ganditi-va diferit la cariera dumneavoastra.
2. Puneti-va amprenta asupra universului. Ganditi-va diferit la viziunea dumneavoastra.
3. Puneti-va mintea la contributie. Ganditi-va diferit la modul in care ganditi.
4. Vindeti visuri, nu produse. Ganditi-va diferit la clientii dumneavoastra.
5. Spuneti“nu” la o mie de lucruri. Ganditi-va diferit la design.
6. Creati experiente marete. Ganditi-va diferit la experienta oferita de brand-ul
dumneavoastra.
7. Fiti stapani pe mesajul pe care il transmiteti. Ganditi-va diferit la povestea
dumneavoastra.
Urmand exemplul vizionar al lui Steve Jobs, veti descoperi noi metode interesante de a va descatusa potentialul creativ si de a crea un mediu care incurajeaza inovatia si care ii permite sa infloreasca.
Carmine Gallo, autorul cartii si, totodata, cunoscut jurnalist de afaceri, a intervievat sute de profesionisti de succes– de la manageri si intreprinzatori, la profesori si consultanti–, pentru a intelege, in profunzime, filozofia lui Steve Jobs.
Carmine Gallo este consilier pe probleme de comunicare pentru unele dintre cele mai admirate branduri din lume, printre care si Intel, Chase, IBM, Nokia, SanDisk, The Home Depot sau Hyundai.
Gallo este redactor la Bloomberg BusinessWeek si Monster.com, important orator si sustinãtor de seminarii, avand aparitii la CNBC, NBC, MSNBC.com, BNET, Forbes.com si in New York Times, Wall Street Journal si Investor’s Business Daily. Este fost prezentator TV si ziarist financiar, castigãtor de premii Emmy ca jurnalist pentru CNN, CBS, CNET, Fox si Paul Allesn’s TechTV.
Gallo a ocupat pozitia de vicepresedinte pentru Ketchum, una dintre cele mai cunoscute firme de relatii publice la nivel global, inainte de a-si infiinta propria firmã de consiliere in comunicare si sustinere de prezentãri, Gallo Communications Group.
Gallo locuieste in San Francisco Bay cu sotia si cele douã fiice.
Format: 13× 20 cm
Anul aparitiei: 2011
Numar pagini: 320
Acestea sunt cele sapte principii ale inovatiei, ce-l au ca sursa de inspiratie pe insusi Jobs:
1. Faceti ceea ce va place. Ganditi-va diferit la cariera dumneavoastra.
2. Puneti-va amprenta asupra universului. Ganditi-va diferit la viziunea dumneavoastra.
3. Puneti-va mintea la contributie. Ganditi-va diferit la modul in care ganditi.
4. Vindeti visuri, nu produse. Ganditi-va diferit la clientii dumneavoastra.
5. Spuneti“nu” la o mie de lucruri. Ganditi-va diferit la design.
6. Creati experiente marete. Ganditi-va diferit la experienta oferita de brand-ul
dumneavoastra.
7. Fiti stapani pe mesajul pe care il transmiteti. Ganditi-va diferit la povestea
dumneavoastra.
Urmand exemplul vizionar al lui Steve Jobs, veti descoperi noi metode interesante de a va descatusa potentialul creativ si de a crea un mediu care incurajeaza inovatia si care ii permite sa infloreasca.
Carmine Gallo, autorul cartii si, totodata, cunoscut jurnalist de afaceri, a intervievat sute de profesionisti de succes– de la manageri si intreprinzatori, la profesori si consultanti–, pentru a intelege, in profunzime, filozofia lui Steve Jobs.
Carmine Gallo este consilier pe probleme de comunicare pentru unele dintre cele mai admirate branduri din lume, printre care si Intel, Chase, IBM, Nokia, SanDisk, The Home Depot sau Hyundai.
Gallo este redactor la Bloomberg BusinessWeek si Monster.com, important orator si sustinãtor de seminarii, avand aparitii la CNBC, NBC, MSNBC.com, BNET, Forbes.com si in New York Times, Wall Street Journal si Investor’s Business Daily. Este fost prezentator TV si ziarist financiar, castigãtor de premii Emmy ca jurnalist pentru CNN, CBS, CNET, Fox si Paul Allesn’s TechTV.
Gallo a ocupat pozitia de vicepresedinte pentru Ketchum, una dintre cele mai cunoscute firme de relatii publice la nivel global, inainte de a-si infiinta propria firmã de consiliere in comunicare si sustinere de prezentãri, Gallo Communications Group.
Gallo locuieste in San Francisco Bay cu sotia si cele douã fiice.
Format: 13× 20 cm
Anul aparitiei: 2011
Numar pagini: 320
OPINIA CITITORILOR