Stefania Popescu, Gramatica practica a limbii romane, cu o culegere de exercitii
PRP: 68,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 56,17 lei
Diferență: 12,33 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor: Stefania Popescu
Editura: TEDIT FZH
Anul publicării: 2017
Categoria: Generalitati
DESCRIERE
In editiile anterioare, La Lamuriri, am aratat ca aceasta lucrare se adreseaza, in primul rand, elevilor din clasele V-VIII si profesorilor de limba romana de la aceste clase si ca ea poate fi folosita si la clasele liceale pentru completarea cunostintelor acelor elevi care mai au nevoie de explicatii referitoare la exprimarea corecta in scris sau (si) oral.
In realitate, aceasta lucrare se adreseaza tuturor persoanelor care considera ca au nevoie de indrumari pentru insusirea cunostintelor teoretice sau (si) practice privind folosirea corecta a limbii romane.
Lucrarea a fost conceputa in asa fel, incat sa poata fi folosita atat ca auxiliar al manualelor de limba romana, cat si independent de manuale, in vederea pregatirii pentru lectiile curente, pentru diferite concursuri sau in alte scopuri. Adaug ca unele parti ale acestei gramatici, cele referitoare la ortoepie si la ortografie (vezi ca exemplu partea "Ortografia substantivelor la cazurile nominativ si acuzativ", pag. 36-51), pot fi folosite si de catre invatatori sau de catre acei parinti preocupati de o buna pregatire la invatatura a copiilor lor, intrucat ortografia respectiva se poate insusi si fara folosirea termenilor gramaticali introdusi in clasele gimnaziale.
La elaborarea lucrarii am urmarit indeosebi obiectivele aratate mai jos:
- inlantuirea logica a informatiilor (in linii mari si in amanunt) in vederea inaintarii fara dificultati in insusirea materialului, pe baza principiului trecerii de la simplu la complex*;
- gasirea cailor de accesibilitate si de insusire constienta a problemelor socotite mai dificile in privinta insusirii teoriei, a analizei gramaticale si a formarii deprinderiLor de exprimare si scriere corecta;
- gasirea logicii interne a constructiilor, a contexteLor caracteristice, conditie esentiala pentru elaborarea algoritmilor de dirijare a gandirii elevilor si a modelelor necesare pentru formarea deprinderilor practice.
Adancirea analizei materialului de predat in vederea realizarii obiectivelor mentionate m-a condus la anumite schimbari fata de organizarea traditionala a intregului material de predat, fata de locul unor notiuni si categorii gramaticale, precum si la o alta organizare a transmiterii cunostintelor si continutului exercitiilor.
Pentru orientarea profesorilor care vor folosi la clasele lor aceasta lucrare voi da unele lamuriri cu privire la continutul lucrarii si la organizarea ei, la organizarea didactica a informatiilor, la felul in care urmeaza sa fie folosit materialul, la ordinea si cerintele unor exercitii.
Anul aparitiei: 2017
Nr. pagini: 687
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
In realitate, aceasta lucrare se adreseaza tuturor persoanelor care considera ca au nevoie de indrumari pentru insusirea cunostintelor teoretice sau (si) practice privind folosirea corecta a limbii romane.
Lucrarea a fost conceputa in asa fel, incat sa poata fi folosita atat ca auxiliar al manualelor de limba romana, cat si independent de manuale, in vederea pregatirii pentru lectiile curente, pentru diferite concursuri sau in alte scopuri. Adaug ca unele parti ale acestei gramatici, cele referitoare la ortoepie si la ortografie (vezi ca exemplu partea "Ortografia substantivelor la cazurile nominativ si acuzativ", pag. 36-51), pot fi folosite si de catre invatatori sau de catre acei parinti preocupati de o buna pregatire la invatatura a copiilor lor, intrucat ortografia respectiva se poate insusi si fara folosirea termenilor gramaticali introdusi in clasele gimnaziale.
La elaborarea lucrarii am urmarit indeosebi obiectivele aratate mai jos:
- inlantuirea logica a informatiilor (in linii mari si in amanunt) in vederea inaintarii fara dificultati in insusirea materialului, pe baza principiului trecerii de la simplu la complex*;
- gasirea cailor de accesibilitate si de insusire constienta a problemelor socotite mai dificile in privinta insusirii teoriei, a analizei gramaticale si a formarii deprinderiLor de exprimare si scriere corecta;
- gasirea logicii interne a constructiilor, a contexteLor caracteristice, conditie esentiala pentru elaborarea algoritmilor de dirijare a gandirii elevilor si a modelelor necesare pentru formarea deprinderilor practice.
Adancirea analizei materialului de predat in vederea realizarii obiectivelor mentionate m-a condus la anumite schimbari fata de organizarea traditionala a intregului material de predat, fata de locul unor notiuni si categorii gramaticale, precum si la o alta organizare a transmiterii cunostintelor si continutului exercitiilor.
Pentru orientarea profesorilor care vor folosi la clasele lor aceasta lucrare voi da unele lamuriri cu privire la continutul lucrarii si la organizarea ei, la organizarea didactica a informatiilor, la felul in care urmeaza sa fie folosit materialul, la ordinea si cerintele unor exercitii.
Anul aparitiei: 2017
Nr. pagini: 687
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
OPINIA CITITORILOR