Si eu merg la gradi! 3-4 ani. Pachet educational
DESCRIERE
Activitatile si jocurile pe care lucrarile din caietele de antrenament le propun au in vedere atingerea urmatoarelor obiective:
Si eu merg la gradi! Om si societate, 3-4 ani (32 pagini)
- cunoasterea si respectarea normelor de comportare in societate; educarea abilitatii de a intra in relatie cu ceilalti;
- educarea trasaturilor pozitive de vointa si caracter si formarea unei atitudini pozitive fata de sine si fata de ceilalti;
- dezvoltarea comportamentelor de cooperare, prosociale, proactive (initiativa);
- cunoasterea unor elemente de istorie, geografie, religie care definesc portretul spiritual al poporului roman;
- formarea si consolidarea unor abilitati practice specifice nivelului de dezvoltare motrica;
- formarea deprinderilor practic-gospodaresti si utilizarea vocabularului specific;
- stimularea expresivitatii si a creativitatii prin desen, pictura etc.;
- cunoasterea deprinderilor igienico-sanitare pentru mentinerea starii de sanatate.
Si eu merg la gradi! Limba si comunicare, 3-4 ani (48 pagini)
- dezvoltarea capacitatii de exprimare orala, de intelegere si utilizare corecta a semnificatiilor structurilor verbale orale;
- educarea unei exprimari verbale corecte din punct de vedere fonetic, lexical, sintactic;
- dezvoltarea creativitatii si expresivitatii limbajului oral;
- dezvoltarea capacitatii de a intelege si transmite intentii, ganduri, semnificatii mijlocite de limbajul scris;
- stimularea expresivitatii si a creativitatii prin desen, pictura etc.;
- cunoasterea deprinderilor igienico-sanitare pentru mentinerea starii de sanatate.
Si eu merg la gradi! Stiinte, 3-4 ani (48 pagini)
- dezvoltarea operatiilor intelectuale prematematice;
- dezvoltarea capacitatii de a intelege si utiliza numere, cifre, unitati de masura, intrebuintand un vocabular adecvat;
- dezvoltarea capacitatii de recunoastere, denumire, construire si utilizare a formelor geometrice;
- stimularea curiozitatii privind explicarea si intelegerea lumii inconjuratoare;
- dezvoltarea capacitatii de rezolvare de situatii problematice;
- dezvoltarea capacitatii de cunoastere si intelegere a mediului inconjurator, precum si stimularea curiozitatii pentru investigarea acestuia;
- dezvoltarea capacitatii de observare si stabilire de relatii cauzale, spatiale, temporale;
- utilizarea unui limbaj adecvat in prezentarea unor fenomene din natura;
- formarea si exersarea unor deprinderi de ingrijire si ocrotire a mediului inconjurator;
- stimularea expresivitatii si a creativitatii prin desen, pictura etc.;
- cunoasterea deprinderilor igienico-sanitare pentru mentinerea starii de sanatate.
Autori: Nicolae Ploscariu, Andreea-Iuliana Ristea
Anul aparitiei: 2020
Format: 20x29
OPINIA CITITORILOR