Sfirsitul advertisingului asa cum il stim
DESCRIERE
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste.
În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. În aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa devina mai buna decât este în momentul de fata.
Daca lucrati în domeniul publicitatii, puteti considera aceasta carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie îti schimbi modul de abordare, fie locul de munca. Advertisingul nu înseamna sa câstigi Effie-uri sau Lei de aur. Înseamna sa faci bani pentru clientii tai, iar unii dintre ei — cei care vor citi aceasta carte — s-ar putea sa fie destul de iritati sa va vada pe scena tinând în mâini statueta câstigatoare în timp ce vânzarile lor scad.
Odata ce veti fi citit aceasta carte, veti detine cunoasterea, imaginea de ansamblu, instrumentele si instructiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising functionale si pentru transformarea acestor strategii în afaceri de succes. Asa ca stati prin preajma si veti avea ce învata!
Cuvintele categorice si pline de sens ale lui Zyman ar putea fi sutul-în-fund de care avea nevoie aceasta industrie.
PublishersWeekly
Ce pot sa spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atâta tot!
Warren Bennis
Zyman se întoarce la fundamentele advertisingului, pe care le graveaza în piatra. El construieste sau reconstruieste casa advertisingului din temelii.
Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPP
Eu sper ca aceasta carte este citita si de CEO. Vor înceta astfel sa îsi mai arunce pretiosii dolari pe reclame de 30 secunde si vor începe sa faca marketing adevarat.
Philip Kotler
14. 5 x 20. 5 cm
320 pagini
Sergio Zyman este dur si ireverentios. Perspectiva sa asupra evolutiei advertisingului este vitala pentru oricine vrea sa îsi construiasca o afacere.
John J. Dooner Jr., Presedinte si
CEO al McCann-Erickson Worldgroup
Sergio este unul dintre putinii oameni care considera ca problema reala a advertisingului este ca întreg sistemul este defect. Si el este singurul om din toata istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) încât sa încerce sa-l schimbe.
Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. În aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa devina mai buna decât este în momentul de fata.
Daca lucrati în domeniul publicitatii, puteti considera aceasta carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie îti schimbi modul de abordare, fie locul de munca. Advertisingul nu înseamna sa câstigi Effie-uri sau Lei de aur. Înseamna sa faci bani pentru clientii tai, iar unii dintre ei — cei care vor citi aceasta carte — s-ar putea sa fie destul de iritati sa va vada pe scena tinând în mâini statueta câstigatoare în timp ce vânzarile lor scad.
Odata ce veti fi citit aceasta carte, veti detine cunoasterea, imaginea de ansamblu, instrumentele si instructiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising functionale si pentru transformarea acestor strategii în afaceri de succes. Asa ca stati prin preajma si veti avea ce învata!
Cuvintele categorice si pline de sens ale lui Zyman ar putea fi sutul-în-fund de care avea nevoie aceasta industrie.
PublishersWeekly
Ce pot sa spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atâta tot!
Warren Bennis
Zyman se întoarce la fundamentele advertisingului, pe care le graveaza în piatra. El construieste sau reconstruieste casa advertisingului din temelii.
Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPP
Eu sper ca aceasta carte este citita si de CEO. Vor înceta astfel sa îsi mai arunce pretiosii dolari pe reclame de 30 secunde si vor începe sa faca marketing adevarat.
Philip Kotler
14. 5 x 20. 5 cm
320 pagini
Sergio Zyman este dur si ireverentios. Perspectiva sa asupra evolutiei advertisingului este vitala pentru oricine vrea sa îsi construiasca o afacere.
John J. Dooner Jr., Presedinte si
CEO al McCann-Erickson Worldgroup
Sergio este unul dintre putinii oameni care considera ca problema reala a advertisingului este ca întreg sistemul este defect. Si el este singurul om din toata istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) încât sa încerce sa-l schimbe.
Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
OPINIA CITITORILOR