Seth Godin, Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica
PRP: 27,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 20,25 lei
Diferență: 6,75 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Seth Godin
Editura: CURTEA VECHE
Anul publicării: 2015
Pagini: 166
DESCRIERE
Seth Godin este autorul cartilor Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission Marketing si al altor bestselleruri cu succes international care au schimbat felul in care gandesc si actioneaza oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri si se situeaza constant printre primii 25 cei mai cititi bloggeri din orice categorie. De asemenea, este fondator si CEO al Squidoo (o companie de succes pe internet), precum si un conferentiar deosebit de apreciat. Locuieste in Westchester, New York.
Suntem convinsi ca vinul are un gust mai bun daca-l bem dintr-un pahar scump.
Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari sa-i fie net superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic acelasi fel de masina.
Admitem fara rezerve ca pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (si arata mai bine) decat varianta lor de 25 de dolari.
Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povesti frumoase?
Intr-o lume in care majoritatea oamenilor au un numar infinit de optiuni, dar prea putin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevarat inseamna sa spui povestea diferita.
Toti marketerii spun povesti!
Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca e sa-l ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre beneficii. Dimpotriva, ei spun o poveste– una in care vrem sa credem, indiferent daca are sau nu legatura cu realitatea.
Marketerii dau gres atunci cand joaca murdar si sunt egoisti, dupa cum o dovedesc telemarketerii, companiile producatoare de tigarete si politicienii corupti. Ai grija: daca povestea ta nu este autentica, vei depasi limita dintre iluzie si frauda! Vrei sa te asiguri ca nu ajungi la stalpul infamiei in lumea afacerilor? Foloseste cele trei intrebari de control oferite de Seth Godin:
Care-i povestea ta?
Cei care au nevoie de aceasta poveste vor crede in ea?
Este povestea ta adevarata?
Savureaza pe indelete cea mai importanta si mai controversata carte a lui Godin despre arta marketingului!
• Lucrare inclusa in Top 100 al celor mai vandute carti pe Amazon.
• Prezentata in Miami Herald, New York Times si Chicago Tribune.
Seth GODIN
Este autorul a 18 carti, bestselleruri traduse in peste 35 de limbi si vandute pe toate continentele. Scrie despre revolutia postindustriala, propagarea ideilor, marketing, compromis, leadership si, mai ales, despre schimbare in mai toate domeniile vietii.
Sustine conferinte spectaculoase si este fondatorul Yoyodyne si Squidoo. Blogul lui este unul dintre cele mai populare din intreaga lume.
A fost inclus in Direct Marketing Hall of Fame, fiind una dintre cele trei persoane care au primit aceasta distinctie in 2013.
Recent, Godin a revolutionat din nou domeniul editorial, lansand o serie de patru carti prin platforma online de finantare Kickstarter. Campania lui de strangere de fonduri si-a atins scopul dupa numai trei ore, ajungand cel mai de succes proiect editorial de acest tip.
Outliers
Colectia celor mai avangardiste carti scrise de:
Ganditori de exceptie
Experti ce au depasit limitele stiute ale succesului
Inovatori in domenii revolutionate sau create de ei
Ideile lor metamorfozeaza structuri si paradigme, schimba complet fizionomia afacerilor si redefinesc ce e nou, original si indraznet. Sunt primii care urca pe scara evolutiei si tot ei dezvaluie mecanismele secrete ale reusitei.
Sfideaza si tu rezonabilul si fii cu un pas inaintea tuturor!
„Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach si Mark Twain. Combina-le
creierele si rade-le tot parul de pe cap.
Pe cine obtii? Pe Seth Godin.“
—Jay Levinson
„In fiecare an, mii de autori publica lucrari de afaceri, insa numai cativa devin vedete si intra in elita mondiala. Inca si mai putini dintre acestia se pot lauda ca, dupa chipul si asemanarea lor, a fost creata o papusa– unul singur, mai exact. Godin ne ofera o combinatie inimitabila de gandire contrafactuala si simt al umorului.“
—BusinessWeek
„Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, orator solicitat, intreprinzator de succes, expert in marketing si blogger de top. Este pretuit in special pentru felul in care analizeaza fenomenul internaut, iar eseurile si opiniile sale sunt citate pe scara larga, atat online, cat si offline.“
—Forbes. com
Nr. de pagini: 166
Anul aparitiei: 2015
Suntem convinsi ca vinul are un gust mai bun daca-l bem dintr-un pahar scump.
Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari sa-i fie net superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic acelasi fel de masina.
Admitem fara rezerve ca pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (si arata mai bine) decat varianta lor de 25 de dolari.
Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povesti frumoase?
Intr-o lume in care majoritatea oamenilor au un numar infinit de optiuni, dar prea putin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevarat inseamna sa spui povestea diferita.
Toti marketerii spun povesti!
Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca e sa-l ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre beneficii. Dimpotriva, ei spun o poveste– una in care vrem sa credem, indiferent daca are sau nu legatura cu realitatea.
Marketerii dau gres atunci cand joaca murdar si sunt egoisti, dupa cum o dovedesc telemarketerii, companiile producatoare de tigarete si politicienii corupti. Ai grija: daca povestea ta nu este autentica, vei depasi limita dintre iluzie si frauda! Vrei sa te asiguri ca nu ajungi la stalpul infamiei in lumea afacerilor? Foloseste cele trei intrebari de control oferite de Seth Godin:
Care-i povestea ta?
Cei care au nevoie de aceasta poveste vor crede in ea?
Este povestea ta adevarata?
Savureaza pe indelete cea mai importanta si mai controversata carte a lui Godin despre arta marketingului!
• Lucrare inclusa in Top 100 al celor mai vandute carti pe Amazon.
• Prezentata in Miami Herald, New York Times si Chicago Tribune.
Seth GODIN
Este autorul a 18 carti, bestselleruri traduse in peste 35 de limbi si vandute pe toate continentele. Scrie despre revolutia postindustriala, propagarea ideilor, marketing, compromis, leadership si, mai ales, despre schimbare in mai toate domeniile vietii.
Sustine conferinte spectaculoase si este fondatorul Yoyodyne si Squidoo. Blogul lui este unul dintre cele mai populare din intreaga lume.
A fost inclus in Direct Marketing Hall of Fame, fiind una dintre cele trei persoane care au primit aceasta distinctie in 2013.
Recent, Godin a revolutionat din nou domeniul editorial, lansand o serie de patru carti prin platforma online de finantare Kickstarter. Campania lui de strangere de fonduri si-a atins scopul dupa numai trei ore, ajungand cel mai de succes proiect editorial de acest tip.
Outliers
Colectia celor mai avangardiste carti scrise de:
Ganditori de exceptie
Experti ce au depasit limitele stiute ale succesului
Inovatori in domenii revolutionate sau create de ei
Ideile lor metamorfozeaza structuri si paradigme, schimba complet fizionomia afacerilor si redefinesc ce e nou, original si indraznet. Sunt primii care urca pe scara evolutiei si tot ei dezvaluie mecanismele secrete ale reusitei.
Sfideaza si tu rezonabilul si fii cu un pas inaintea tuturor!
„Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach si Mark Twain. Combina-le
creierele si rade-le tot parul de pe cap.
Pe cine obtii? Pe Seth Godin.“
—Jay Levinson
„In fiecare an, mii de autori publica lucrari de afaceri, insa numai cativa devin vedete si intra in elita mondiala. Inca si mai putini dintre acestia se pot lauda ca, dupa chipul si asemanarea lor, a fost creata o papusa– unul singur, mai exact. Godin ne ofera o combinatie inimitabila de gandire contrafactuala si simt al umorului.“
—BusinessWeek
„Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, orator solicitat, intreprinzator de succes, expert in marketing si blogger de top. Este pretuit in special pentru felul in care analizeaza fenomenul internaut, iar eseurile si opiniile sale sunt citate pe scara larga, atat online, cat si offline.“
—Forbes. com
Nr. de pagini: 166
Anul aparitiei: 2015
OPINIA CITITORILOR