Sarah Ecaterina Frasineanu, Pedagogie Managementul clasei de elevi - Suport de curs
PRP: 36,75 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 33,08 lei
Diferență: 3,67 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Sarah Ecaterina Frasineanu
Editura: SITECH
Anul publicării: 2014
DESCRIERE
Prezenta lucrare se adreseaza atat studentilor Departamentului pentru Pregatirea Personalului Didactic din Universitatea din Craiova, care se pregatesc sa fie profesori, cat si tuturor persoanelor interesate de invatarea in domeniul psihopedagogic. Materialul suport pentru curs ofera sinteze informationale pentru disciplinele din curriculumul nucleu al pregatirii psihopedagogice pentru profesia didactica si solicita cursantilor sa opereze cu concepte si scheme de actiune esentiale ale Pedagogiei si Managementului clasei de elevi, pentru a explica, a interpreta si a rezolva situatii pedagogice.
In formarea initiala a cadrelor didactice, studierea disciplinelor Pedagogie si Managementul clasei de elevi are ca scop familiarizarea studentilor cu:
domeniul educatiei si al curriculum-ului, cu conceptele fundamentale, cu principalele teorii, modele de analiza ale educatiei si curriculumului;
domeniul instruirii, cu conceptele fundamentale, cu principalele teorii si modele de aplicare a demersului didactic; domeniul managementului clasei de elevi, cu conceptele de baza, cu principalele teorii si modele de aplicare a problematicii managementului educational la nivelul clasei de elevi.
Competentele profesionale si transversale urmarite la disciplina Pedagogie 1 (Introducere in Pedagogie. Teoria si metodologia curriculum-ului) sunt:
utilizarea conceptelor si principiilor didactice fundamentale in realizarea comunicarii cu elevii si parintii acestora, cu celelalte cadre didactice si cu autoritatile educationale; proiectarea, aplicarea, implementarea si evaluarea curriculum-ului educational;
realizarea cooperarii profesionale la nivelul scolii, cu familia si comunitatea locala, in vederea solutionarii diferitelor probleme educationale;
aplicarea principiilor si a normelor de deontologie profesionala, fundamentate pe optiuni valorice explicite ale viitorului profesor;
Nr. de pagini: 250
Anul aparitiei: 2014
In formarea initiala a cadrelor didactice, studierea disciplinelor Pedagogie si Managementul clasei de elevi are ca scop familiarizarea studentilor cu:
domeniul educatiei si al curriculum-ului, cu conceptele fundamentale, cu principalele teorii, modele de analiza ale educatiei si curriculumului;
domeniul instruirii, cu conceptele fundamentale, cu principalele teorii si modele de aplicare a demersului didactic; domeniul managementului clasei de elevi, cu conceptele de baza, cu principalele teorii si modele de aplicare a problematicii managementului educational la nivelul clasei de elevi.
Competentele profesionale si transversale urmarite la disciplina Pedagogie 1 (Introducere in Pedagogie. Teoria si metodologia curriculum-ului) sunt:
utilizarea conceptelor si principiilor didactice fundamentale in realizarea comunicarii cu elevii si parintii acestora, cu celelalte cadre didactice si cu autoritatile educationale; proiectarea, aplicarea, implementarea si evaluarea curriculum-ului educational;
realizarea cooperarii profesionale la nivelul scolii, cu familia si comunitatea locala, in vederea solutionarii diferitelor probleme educationale;
aplicarea principiilor si a normelor de deontologie profesionala, fundamentate pe optiuni valorice explicite ale viitorului profesor;
Nr. de pagini: 250
Anul aparitiei: 2014
OPINIA CITITORILOR