Robert J. Marzano, Arta si stiinta predarii. Un cadru cuprinzator pentru o instruire eficienta

PRP: 39,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 29,25 lei
Diferență: 9,75 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2015

DESCRIERE

Strategiile moderne de predare sunt cladite pe baze stiintifice. Insa a sti cand si pentru cine sa le aplici, aceasta reprezinta mai curand o arta care se deprinde in urma examinarii atente a fiecarei componente a procesului de instruire. Folosind o serie de diagrame si scheme de organizare si apeland la cercetari de ultima ora, Marzano stabileste 10 jaloane ale unei invatari eficiente, pornind de la obiectivele educationale si structurarea cunostintelor si terminand cu tehnici specifice unui bun management al clasei.

„Ce profesor nu si-ar dori un raspuns - sau mai multe - la intrebarea: Cum sa predam pentru a genera invatare? Marzano ne ofera cadrul conceptual si metodologic al unui model simplu, dar stiintific pentru predarea eficienta, dar si puncte de reper pentru valorificarea unor abilitati ale profesorului care trec dincolo de procesele standardizate intelegerea elevului, oferirea suportului pentru invatare, interactiunea de calitate etc. Arta si stiinta predarii este una dintre lecturile cu satisfactie garantata pentru cei care inca mai cred in transformarea oamenilor si a societatilor prin educatie si invatare."

– Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Faculta¡ii de Psihologie si: tiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti

Robert J. Marzano, director si cofondator al laboratorului Marzano Research din Colorado (SUA), a scris peste 30 de carti si 150 de articole stiintifice dedicate predarii, evaluarii, leadershipului si interventiilor educationale.

Cuprins:

Introducere: O intrebare si un raspuns
Capitolul 1. Cum procedam pentru a stabili si comunica obiectivele educationale, pentru a monitoriza progresele elevilor si a aprecia succesele?
Capitolul 2. Cum procedam pentru a ne ajuta elevii sa asimileze notiuni noi?
Capitolul 3. Ce trebuie sa facem pentru a‑i ajuta pe elevi sa exerseze si sa aprofundeze conceptele nou‑invatate?
Capitolul 4. Cum procedam pentru a ne ajuta elevii sa emita si sa testeze ipoteze despre notiunile noi?
Capitolul 5. Cum procedam pentru a creste implicarea elevilor in procesul de invatare?
Capitolul 6. Cum procedam pentru a stabili sau impune reguli si proceduri in clasa?
Capitolul 7. Cum procedam pentru a identifica si recunoaste respectarea sau nerespectarea regulilor si procedurilor din clasa?
Capitolul 8. Cum procedam pentru a stabili si mentine o relatie eficienta cu elevii?
Capitolul 9. Cum procedam pentru a comunica asteptarile inalte pe care le avem pentru toti elevii nostri?
Capitolul 10. Cum procedam pentru a organiza lectii eficace intr‑o unitate coerenta?
Postfata
Bibliografie

Nr. de pagini: 368
Anul aparitiei: 2015

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0541 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.