Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane

PRP: 28,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 25,20 lei
Diferență: 2,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane. Cuprins -Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane.

Argument
Tipuri de discurs publicitar. Perspectiva pragmatica.
Traditie si ionvatie
Identitate culturala in publicitatea romaneasca actuala
Dimensiunea lingvistica a discursului publicitar in procesul integarii europene
Campanii publicitare sociale
Intrebarea in discursul publicitar
Moralitatea in publicitate
Personajul garant feminin
Coordonate spatiale si temporale in publicitatea romaneasca actuala
Un semn al modernitatii in comunicarea publicitara: promovarea telefoniei mobile
Brandul de tara ca forma a discursului publicitar
Bibliografie
Bibliografie on-line

Autor: Olga Balanescu
Editura: Ariadna '98
Anul aparitei: 2009   
Nr. pagini: 288

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de aceiași autori

Created in 0.0568 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.