Psihologia marketingului şi a comunicării

Preț: 28,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 272
Format: 18 x 26 cm

DESCRIERE

Psihologia marketingului şi a comunicării.

Cu o impresionantă încărcătură inovatoare, volumul abordează tema competitivităţii psihologice a produsului / serviciului şi implicaţiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifică optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfacţie a clientului sau cel de comportament al cumpărătorului.

Prin acest volum se evidenţiază noi principii de marketing şi de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vânzarea centrată pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectivă de cumpărare. O reformulare profundă, cu implicaţii importante pentru multe arii ale activităţii în întreprinderi: marketing, comunicare publicitară, tehnici de vânzare, cercetare şi dezvoltare, calitate, resurse umane şi formarea profesională, până la determinarea direcţiei strategice.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0596 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.