Psihologia invatarii

PRP: 39,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 29,93 lei
Diferență: 9,97 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:

DESCRIERE

Profesor specializat in Psihologie Fundamentala, la Universitatea din Jaén

Aceasta carte analizeaza acele forme de invatare care sunt impartasite de diferite specii de animale si sunt reunite sub denumirea generica de „invatare asociativa“. Prin aceasta sintagma indicam procesul care ii permite individului sa anticipeze aparitia unui eveniment pe baza existentei altuia. Cu alte cuvinte, ceea ce ne permite sa anticipam ce se va intampla in viitor pe baza experientei din trecut.

In paginile acestui volum, studiem doua dintre fenomenele de baza ale invatarii, obisnuinta si sensibilizarea. Acestea sunt procese care pot explica, de exemplu, de ce a suta mangaiere a persoanei de care suntem indragostiti nu ne produce aceeasi senzatie ca si prima mangaiere sau de ce suntem din ce in ce mai deranjati, in fiecare noapte, de zgomotul care vine dinspre strada, cand incercam sa dormim.

De asemenea, autorul explica, intr-un mod amuzant si bazandu-se atat pe experiente personale, cat si pe cercetari stiintifice de varf, cum invatam sa anticipam si sa ne controlam lumea si cum sunt intelese dependenta si procesele similare din perspectiva invatarii asociative. Totodata se intreaba si ce se poate dezvata si cum putem face acest lucru, si abordeaza aceste probleme prin alte intrebari precum „de ce ne este atat de greu sa ne lasam de fumat?“.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0588 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.