Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum

PRP: 26,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 23,18 lei
Diferență: 3,77 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-46-0439-2
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 256

DESCRIERE

Cuprins: Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea informatiei - Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei - Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor Descriere: Traducere de Marius Roman. Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0627 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.