Psihologia consumatorului de mass-media.150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica

PRP: 24,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,46 lei
Diferență: 3,49 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Psihologia consumatorului de mass-media Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele„retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.

Cuprins: Mass-media si convingerile• Euristica disponibilitatii• Reflexul de orientare si dependenta televizuala• Expunerea selectiva a informatiei• Vinovatie si altruism• Mass-media si politica• Efectul simplei expuneri• Influenta sociala• Transferul simbolic• Incertitudine si placere• Publicitatea in mass-media• Activarea cognitiva• Antropomorfismul in publicitate• Impactul marcilor asupra copilului• Muzica si conditionarea asociativa• Divertismentul• Jocurile de lumini si intimidarea• Culorile si perceptia timpului• Reactia si autosuficienta
ANUL APARITIEI:     2009
NUMAR PAGINI:    256
FORMAT:    135x200

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0552 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.