Promovarea afacerilor economice interne si internationale. O abordare sistemica
PRP: 22,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 18,92 lei
Diferență: 3,08 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Laura Dindire
Editura: UNIVERSITARA
DESCRIERE
Promovarea se inscrie ca o activitate cu relevanta remarcabila in toate domeniile de activitate umana si, cu deosebire, in economie.
Studii intreprinse de autori consacrati pe plan mondial, academicieni, laureati Nobel au constatat ca, pe masura ce inaintam in secolul XXI, promovarea devine factorul numarul unu al competitivitatii.
Rationamentul porneste de la ideea ca intre producatori se va realiza treptat o egalizare in ceea ce priveste calitatea produselor si atunci, alaturi de pret, promovarea devine un factor de prim rang al competitiei concurentiale.
In Romania, promovarea a fost vitregita o perioada indelungata atat in plan teoretic, cat si al practicii economice. Ca atare, lucrarea Promovarea afacerilor economice interne si internationale– o abordare sistemica, autor Laura Dindire, se situeaza intr-o reala si perena actualitate si prezinta un real interes teoretic si functional, practic.
Lucrarea prezinta o analiza laborioasa a promovarii afacerilor economice internationale, atat la nivel microeconomic cat si la nivel macroeconomic, ca un imperativ al cresterii si diversificarii exporturilor romanesti. Originalitatea lucrarii consta in realizarea unei noi abordari in domeniu si anume, prezentarea sub forma sistemica a promovarii afacerilor economice, caracterizarea sistemelor promotionale si managementul acestora, insistand asupra metodologiei de analiza a structurii, a planificarii si a coordonarii sistemelor promotionale, fapt care a permis crearea de catre autoare a modelului abordarii sistemice a promovarii afacerilor economice.
Cartea cuprinde aspectele fundamentale ale publicitatii, importanta publicitatii reflectata in dimensiunea economica pe plan national si international, dar si un program de publicitate pentru pietele externe pornind de la analizarea pietelor, a publicului tinta, rationalizarea si eficientizarea bugetului promotional, pana la analizarea tuturor mijloacelor si metodelor de transmitere a mesajului publicitar in vederea adoptarii celor mai bune decizii privind audienta, frecventa, elaborarea mixului publicitar, programarea actiunilor si evaluarea eficacitatii publicitatii. In abordarea dezvoltarii strategice a relatiilor publice organizationale, alaturi de conceptualizarile relatiilor publice s-au prezentat cai si metode de gestionare a opiniei publice interne si internationale si influenta relatiilor publice asupra eficientizarii activitatii intreprinderilor romanesti, precum si diverse politici, strategii, programe si campanii de relatii publice, ca cerinte pentru dinamizarea afacerilor economice. Cartea cuprinde si analizeaza si pregatirea participarii la manifestarile expozitionale a participantilor in vederea atingerii obiectivelor promotionale si de comercializare, perfectionarea derularii participarii in vederea asigurarii competitivitatii, precum si evaluarea eficientei participarii. Finalul lucrarii este axat pe perfectionarea promovarii si gestionarii imaginii organizatiilor in mediul intern si international, prilej cu care se aprofundeaza aspecte ce vizeaza impactul imaginii de marca asupra produselor romanesti, ca reper al relansarii exporturilor, dar si strategii si tehnici de construire si imbunatatire a identitatii organizatiilor in mediul intern si international, managementul gestionarii diverselor crize ce pot perturba activitatea organizatiilor.
Alaturi de aprofundarea cadrului teoretic, stiintific, doctrinar si al procedurilor comprehensive specifice, lucrarea s-a fundamentat si pe investigarea stiintifica a strategiilor de promovare a afacerilor economice utilizate cu succes pe plan national si international, care au contribuit la valorificarea superioara a avantajelor comparative, strategice sau competitive ale organizatiilor care le utilizeaza. Preocuparile in domeniul analizei si cercetarii promovarii afacerilor economice ale autoarei reflectate in publicatii de impact, studii si cercetari au fost valorificate in aceasta lucrare. Toate acestea recomanda aceasta carte atat studentilor si tuturor specialistilor interesati de aceste domenii ale stiintei cat si practicienilor si antreprenorilor in vederea optimizarii strategiilor de promovare aplicate in intreprinderi.
Profesor universitar doctor Alexandru Puiu
Referent stiintific
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 190
Studii intreprinse de autori consacrati pe plan mondial, academicieni, laureati Nobel au constatat ca, pe masura ce inaintam in secolul XXI, promovarea devine factorul numarul unu al competitivitatii.
Rationamentul porneste de la ideea ca intre producatori se va realiza treptat o egalizare in ceea ce priveste calitatea produselor si atunci, alaturi de pret, promovarea devine un factor de prim rang al competitiei concurentiale.
In Romania, promovarea a fost vitregita o perioada indelungata atat in plan teoretic, cat si al practicii economice. Ca atare, lucrarea Promovarea afacerilor economice interne si internationale– o abordare sistemica, autor Laura Dindire, se situeaza intr-o reala si perena actualitate si prezinta un real interes teoretic si functional, practic.
Lucrarea prezinta o analiza laborioasa a promovarii afacerilor economice internationale, atat la nivel microeconomic cat si la nivel macroeconomic, ca un imperativ al cresterii si diversificarii exporturilor romanesti. Originalitatea lucrarii consta in realizarea unei noi abordari in domeniu si anume, prezentarea sub forma sistemica a promovarii afacerilor economice, caracterizarea sistemelor promotionale si managementul acestora, insistand asupra metodologiei de analiza a structurii, a planificarii si a coordonarii sistemelor promotionale, fapt care a permis crearea de catre autoare a modelului abordarii sistemice a promovarii afacerilor economice.
Cartea cuprinde aspectele fundamentale ale publicitatii, importanta publicitatii reflectata in dimensiunea economica pe plan national si international, dar si un program de publicitate pentru pietele externe pornind de la analizarea pietelor, a publicului tinta, rationalizarea si eficientizarea bugetului promotional, pana la analizarea tuturor mijloacelor si metodelor de transmitere a mesajului publicitar in vederea adoptarii celor mai bune decizii privind audienta, frecventa, elaborarea mixului publicitar, programarea actiunilor si evaluarea eficacitatii publicitatii. In abordarea dezvoltarii strategice a relatiilor publice organizationale, alaturi de conceptualizarile relatiilor publice s-au prezentat cai si metode de gestionare a opiniei publice interne si internationale si influenta relatiilor publice asupra eficientizarii activitatii intreprinderilor romanesti, precum si diverse politici, strategii, programe si campanii de relatii publice, ca cerinte pentru dinamizarea afacerilor economice. Cartea cuprinde si analizeaza si pregatirea participarii la manifestarile expozitionale a participantilor in vederea atingerii obiectivelor promotionale si de comercializare, perfectionarea derularii participarii in vederea asigurarii competitivitatii, precum si evaluarea eficientei participarii. Finalul lucrarii este axat pe perfectionarea promovarii si gestionarii imaginii organizatiilor in mediul intern si international, prilej cu care se aprofundeaza aspecte ce vizeaza impactul imaginii de marca asupra produselor romanesti, ca reper al relansarii exporturilor, dar si strategii si tehnici de construire si imbunatatire a identitatii organizatiilor in mediul intern si international, managementul gestionarii diverselor crize ce pot perturba activitatea organizatiilor.
Alaturi de aprofundarea cadrului teoretic, stiintific, doctrinar si al procedurilor comprehensive specifice, lucrarea s-a fundamentat si pe investigarea stiintifica a strategiilor de promovare a afacerilor economice utilizate cu succes pe plan national si international, care au contribuit la valorificarea superioara a avantajelor comparative, strategice sau competitive ale organizatiilor care le utilizeaza. Preocuparile in domeniul analizei si cercetarii promovarii afacerilor economice ale autoarei reflectate in publicatii de impact, studii si cercetari au fost valorificate in aceasta lucrare. Toate acestea recomanda aceasta carte atat studentilor si tuturor specialistilor interesati de aceste domenii ale stiintei cat si practicienilor si antreprenorilor in vederea optimizarii strategiilor de promovare aplicate in intreprinderi.
Profesor universitar doctor Alexandru Puiu
Referent stiintific
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 190
OPINIA CITITORILOR