Programare in C
PRP: 33,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,45 lei
Diferență: 11,55 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor: Valeriu Iorga
Editura: ALBASTRA
Anul publicării: 2011
Categoria: Limbaje de programare
DESCRIERE
Cartea se adreseaza atat studentilor facultatilor cu profil informatic, profesorilor care predau discipline informatice si elevilor acestora, dar si tuturor celor interesati sa-si dezvolte propriile aplicatii si isi propune sa formeze si sa consolideze deprinderile necesare scrierii unor programe corecte folosind limbajul de programare C. Topicile prezentate contin: selectia, iteratia, tipurile de date, functii, tablouri, pointeri, siruri de caractere, recursivitate, structuri de date, operatii cu fisiere, directivele preprocesorului, si aplicatii multifisier.
1. Un tur de orizont in limbajul C
1. 1. Structura unui program C foarte simplu
1. 2. Elemente necesare scrierii unor programe C foarte simple
1. 2. 1. Directiva define
1. 2. 2. Tipuri
1. 2. 3. Definitii si declaratii de variabile
1. 2. 4. Atribuirea
1. 2. 5. Decizia
1. 2. 6. Ciclul
1. 2. 7. Afisarea valorii unei expresii (descriptori)
1. 2. 8. Citirea valorilor de la terminal
1. 3. Structura unui program
2. Elementele fundamentale ale limbajului C
2. 1. Alfabetul limbajului
2. 2. Atomi lexicali
2. 2. 1. Identificatori
2. 2. 2. Cuvinte cheie
2. 2. 3. Literali
2. 2. 4. Siruri de caractere
2. 2. 5. Comentarii
2. 2. 6. Terminatorul de instructiune
2. 2. 7. Constante
2. 3. Ciclul de dezvoltare al unui program
2. 3. 1. Definirea problemei de rezolvat
2. 3. 2. Identificarea pasilor necesari pentru rezolvarea problemei
2. 3. 3. Proiectarea algoritmului
2. 3. 4. Scrierea programului folosind un limbaj de programare
2. 3. 5. Implementarea programului: editare, compilare, editare de legaturi, executie
2. 3. 6. Testarea si depanarea programului (debugging)
3. Tipuri si variabile
3. 1. Introducere
3. 2. Tipuri fundamentale
3. 2. 1. Caracterele (tipul char)
3. 2. 2. Intregii (tipul int)
3. 2. 3. Realii (tipurile float si double)
3. 2. 4. Definiri de tip cu typedef
3. 2. 5. Tipuri enumerate
3. 2. 6. Tipul vid (void)
3. 3. Tipuri derivate
3. 4. Declararea variabilelor
3. 5. Echivalenta tipurilor
4. Operatori si expresii
4. 1. Conversii de tip
4. 1. 1. Conversii implicite de tip
4. 1. 2. Conversii aritmetice
4. 1. 3. Conversiile de tip explicite (cast)
4. 2. Operatorii aritmetici
4. 3. Operatorii de atribuire
4. 4. Operatorii relationali
4. 5. Operatorii booleeni
4. 6. Operatorii binari (la nivel de biti)
4. 7. Operatorul conditional
4. 8. Operatorul secventa
4. 9. Operatori unari
4. 10. Ordinea evaluarii operanzilor
5. Instructiuni
5. 1. Instructiunea expresie
5. 2. Instructiunea compusa (blocul)
5. 3. Instructiunea vida
5. 4. Instructiunea if
5. 5. Instructiunea switch
5. 6. Instructiunea while
5. 7. Instructiunea do…while
5. 8. Instructiunea for
5. 9. Instructiunea continue
5. 10. Instructiunea break
5. 11. Instructiunea goto
5. 12. Instructiunea return
5. 13. Operatii de intrare / iesire
5. 14. Probleme rezolvate
5. 15. Probleme propuse
6. Functii (1)
6. 1. Apelarea functiilor
6. 2. Definitii de functii
6. 3. Comunicarea intre functii prin variabile externe. Efecte laterale ale functiilor
6. 4. Functii care apeleaza alte functii
6. 5. Programe cu mai multe fisiere sursa
6. 6. Fisiere antet
6. 7. Functii matematice uzuale
6. 8. Probleme rezolvate
6. 9. Probleme propuse
7. Variabile
7. 1. Variabile externe (globale) si variabile interne (locale)
7. 2. Domenii de vizibilitate ale variabilelor
7. 3. Clase de memorare
7. 3. 1. Variabile si functii statice
7. 3. 2. Variabile registri
7. 3. 3. Initializari
8. Tablouri
8. 1. Tablouri cu o dimensiune (vectori)
8. 2. Probleme rezolvate
8. 3. Probleme propuse
9. Pointeri
9. 1. Operatori specifici pointerilor
9. 2. Pointeri generici (pointeri void)
9. 3. Pointeri constanti si pointeri la constante
9. 4. Operatii aritmetice cu pointeri
9. 5. Legatura intre pointeri si tablouri
9. 6. Parametri tablouri
10. Siruri de caractere
10. 1. Generalitati
10. 2. Functii de intrare / iesire relative la siruri de caractere
10. 3. Tablouri de pointeri
10. 4. Parametrii liniei de comanda
10. 6. Probleme propuse (Siruri de caractere)
11. Alocarea dinamica a memoriei
11. 1. Functii pentru gestiunea dinamica a memoriei
11. 2. Probleme rezolvate
12. Functii (2)
12. 1. Mecanisme de transfer ale parametrilor
12. 2. Functii care intorc pointeri
12. 3. Pointeri la functii
12. 4. Declaratii complexe (sarade)
13. Tablouri si pointeri (2)
13. 1. Pointeri la pointeri
13. 2. Tablouri multidimensionale
13. 3. Probleme propuse
14. Structuri
14. 1. Definirea tipurilor structurilor si declararea variabilelor structuri
14. 2. Initializarea structurilor
14. 3. Accesul la campurile structurilor
14. 4. Pointeri la structuri
14. 5. Atribuiri de structuri
14. 6. Structuri si functii
14. 7. Uniuni
14. 8. Probleme rezolvate
14. 9. Probleme propuse
15. Fisiere
15. 1. Operatii de intrare / iesire
15. 2. Fisiere text si fisiere binare
15. 3. Accesul la fisiere
15. 4. Operatii de intrare – iesire
15. 5. Probleme rezolvate
15. 6. Probleme propuse
16. Functii (3)
16. 1. Functii recursive
16. 1. 1. Exemple de definitii recursive
16. 1. 2. Recursivitate liniara
16. 1. 3. Recursivitate binara
16. 1. 4. Exemple de probleme rezolvate recursiv
16. 2. Functii cu numar variabil de parametri
16. 3. Functii polimorfice
16. 4. Probleme rezolvate
16. 5. Probleme propuse
17. Preprocesorul
17. 1. Definirea de constante simbolice
17. 2. Substituirea textuala (definirea de macroinstructiuni)
17. 3. Includerea de fisiere
17. 4. Compilarea conditionata
18. Dezvoltarea programelor mari
18. 1. Compilare separata
18. 2. Utilitarul make
Nr. de pagini: 200
Anul aparitiei: 2011
1. Un tur de orizont in limbajul C
1. 1. Structura unui program C foarte simplu
1. 2. Elemente necesare scrierii unor programe C foarte simple
1. 2. 1. Directiva define
1. 2. 2. Tipuri
1. 2. 3. Definitii si declaratii de variabile
1. 2. 4. Atribuirea
1. 2. 5. Decizia
1. 2. 6. Ciclul
1. 2. 7. Afisarea valorii unei expresii (descriptori)
1. 2. 8. Citirea valorilor de la terminal
1. 3. Structura unui program
2. Elementele fundamentale ale limbajului C
2. 1. Alfabetul limbajului
2. 2. Atomi lexicali
2. 2. 1. Identificatori
2. 2. 2. Cuvinte cheie
2. 2. 3. Literali
2. 2. 4. Siruri de caractere
2. 2. 5. Comentarii
2. 2. 6. Terminatorul de instructiune
2. 2. 7. Constante
2. 3. Ciclul de dezvoltare al unui program
2. 3. 1. Definirea problemei de rezolvat
2. 3. 2. Identificarea pasilor necesari pentru rezolvarea problemei
2. 3. 3. Proiectarea algoritmului
2. 3. 4. Scrierea programului folosind un limbaj de programare
2. 3. 5. Implementarea programului: editare, compilare, editare de legaturi, executie
2. 3. 6. Testarea si depanarea programului (debugging)
3. Tipuri si variabile
3. 1. Introducere
3. 2. Tipuri fundamentale
3. 2. 1. Caracterele (tipul char)
3. 2. 2. Intregii (tipul int)
3. 2. 3. Realii (tipurile float si double)
3. 2. 4. Definiri de tip cu typedef
3. 2. 5. Tipuri enumerate
3. 2. 6. Tipul vid (void)
3. 3. Tipuri derivate
3. 4. Declararea variabilelor
3. 5. Echivalenta tipurilor
4. Operatori si expresii
4. 1. Conversii de tip
4. 1. 1. Conversii implicite de tip
4. 1. 2. Conversii aritmetice
4. 1. 3. Conversiile de tip explicite (cast)
4. 2. Operatorii aritmetici
4. 3. Operatorii de atribuire
4. 4. Operatorii relationali
4. 5. Operatorii booleeni
4. 6. Operatorii binari (la nivel de biti)
4. 7. Operatorul conditional
4. 8. Operatorul secventa
4. 9. Operatori unari
4. 10. Ordinea evaluarii operanzilor
5. Instructiuni
5. 1. Instructiunea expresie
5. 2. Instructiunea compusa (blocul)
5. 3. Instructiunea vida
5. 4. Instructiunea if
5. 5. Instructiunea switch
5. 6. Instructiunea while
5. 7. Instructiunea do…while
5. 8. Instructiunea for
5. 9. Instructiunea continue
5. 10. Instructiunea break
5. 11. Instructiunea goto
5. 12. Instructiunea return
5. 13. Operatii de intrare / iesire
5. 14. Probleme rezolvate
5. 15. Probleme propuse
6. Functii (1)
6. 1. Apelarea functiilor
6. 2. Definitii de functii
6. 3. Comunicarea intre functii prin variabile externe. Efecte laterale ale functiilor
6. 4. Functii care apeleaza alte functii
6. 5. Programe cu mai multe fisiere sursa
6. 6. Fisiere antet
6. 7. Functii matematice uzuale
6. 8. Probleme rezolvate
6. 9. Probleme propuse
7. Variabile
7. 1. Variabile externe (globale) si variabile interne (locale)
7. 2. Domenii de vizibilitate ale variabilelor
7. 3. Clase de memorare
7. 3. 1. Variabile si functii statice
7. 3. 2. Variabile registri
7. 3. 3. Initializari
8. Tablouri
8. 1. Tablouri cu o dimensiune (vectori)
8. 2. Probleme rezolvate
8. 3. Probleme propuse
9. Pointeri
9. 1. Operatori specifici pointerilor
9. 2. Pointeri generici (pointeri void)
9. 3. Pointeri constanti si pointeri la constante
9. 4. Operatii aritmetice cu pointeri
9. 5. Legatura intre pointeri si tablouri
9. 6. Parametri tablouri
10. Siruri de caractere
10. 1. Generalitati
10. 2. Functii de intrare / iesire relative la siruri de caractere
10. 3. Tablouri de pointeri
10. 4. Parametrii liniei de comanda
10. 6. Probleme propuse (Siruri de caractere)
11. Alocarea dinamica a memoriei
11. 1. Functii pentru gestiunea dinamica a memoriei
11. 2. Probleme rezolvate
12. Functii (2)
12. 1. Mecanisme de transfer ale parametrilor
12. 2. Functii care intorc pointeri
12. 3. Pointeri la functii
12. 4. Declaratii complexe (sarade)
13. Tablouri si pointeri (2)
13. 1. Pointeri la pointeri
13. 2. Tablouri multidimensionale
13. 3. Probleme propuse
14. Structuri
14. 1. Definirea tipurilor structurilor si declararea variabilelor structuri
14. 2. Initializarea structurilor
14. 3. Accesul la campurile structurilor
14. 4. Pointeri la structuri
14. 5. Atribuiri de structuri
14. 6. Structuri si functii
14. 7. Uniuni
14. 8. Probleme rezolvate
14. 9. Probleme propuse
15. Fisiere
15. 1. Operatii de intrare / iesire
15. 2. Fisiere text si fisiere binare
15. 3. Accesul la fisiere
15. 4. Operatii de intrare – iesire
15. 5. Probleme rezolvate
15. 6. Probleme propuse
16. Functii (3)
16. 1. Functii recursive
16. 1. 1. Exemple de definitii recursive
16. 1. 2. Recursivitate liniara
16. 1. 3. Recursivitate binara
16. 1. 4. Exemple de probleme rezolvate recursiv
16. 2. Functii cu numar variabil de parametri
16. 3. Functii polimorfice
16. 4. Probleme rezolvate
16. 5. Probleme propuse
17. Preprocesorul
17. 1. Definirea de constante simbolice
17. 2. Substituirea textuala (definirea de macroinstructiuni)
17. 3. Includerea de fisiere
17. 4. Compilarea conditionata
18. Dezvoltarea programelor mari
18. 1. Compilare separata
18. 2. Utilitarul make
Nr. de pagini: 200
Anul aparitiei: 2011
OPINIA CITITORILOR