Profit, nu cota de piata. Ghidul profiturilor mari pe pietele competitive

PRP: 29,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 26,91 lei
Diferență: 2,99 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2011

DESCRIERE

Cartea Profit, nu cota de piata aduce argumente impotriva strategiei care vizeaza cota de piata si nu reusesc sa obtina un profit adecvat, pledand in favoarea unei strategii care vizeaza prioritar profitul. Cresterea cotei de piata este considerata adeseori un“remediu universal”, insa aceasta este mai curand o prejudecata.

Un contraargument convingator pentru a tine in frau dogma cotei de piata, aceasta carte provocatoare contureaza noi modalitati de a gandi, dar si instrumentele de care managerii de pe pietele competitive vor avea nevoie pentru a obtine o performanta de varf in ceea ce priveste profiturile.

Cum sa va impulsionati profiturile in deplina siguranta?
Goana dupa cota de piata nu va va fi de ajutor

“Intre cota de piata si profitabilitate trebuie sa existe un echilibru, insa  profitabilitatea a fost deseori neglijata. Iata motivul pentru care aceasta carte ofera o rectificare utila.”

Peter Drucker

 
“Nu volumul si cota de piata ar trebui sa fie prioritatile; cresterea insotita de profit este adevarata provocare.”

DieterZetsche,  CEO DaimlerChrysler

Autori: Hermann Simon, Frank F. Bilstein, Frank Luby
Anul aparitiei: 2011
Format: 165x235
Nr.pagini: 184

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0542 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.