Practica Managementului Proiector
PRP: 35,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,80 lei
Diferență: 4,20 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor: Adriana Grigorescu
Editura: URANUS
Anul publicării: 2009
Categoria: Cursuri
DESCRIERE
Practica Managementului Proiector. Cuprins - Practica Managementului Proiector PARTEA I
COORDONATE FUNDAMENTALE
1. PROGRAMUL - CADRU METODOLOGIC
2. PROIECTUL - DEFINITIE, ROL TIPOLOGIE
3. CARACTERISTICILE PROIECTELOR
4. STAKEHOLDERS
5. NECESITATE - IDEE - PROPUNERE
6. SURSE SI DECIZII DE FINANTARE
7. RELATIA MANAGER - PROIECT
8. CONSTRANGERILE PROIECTELOR
PARTEA A II-A
PROIECTARE SI IMPLEMENTARE
1. OBIECTIVELE PROIECTELOR
2. OPORTUNITATEA PROIECTELOR SI ANALIZA SWOT
3. FEZABILITATEA PROIECTELOR
4. MATRICEA LOGICA SI PLANIFICAREA PROIECTULUI
5. GRAFICE SI DIAGRAME
6. ESTIMAREA COSTURILOR SI DECONTAREA
7. MANAGEMENTUL ECHIPEI
8. RISCURILE PROIECTELOR
PARTEA A III-A
1. EVALUARE SI CONTROL
2. CONTRACTAREA FINANTARII
3. MONITORIZARE SI RAPORTARE
4. MARKETING SI PUBLICITATE
5. PROIECTE ORIENTATE CATRE OBIECTIVE (GDPM)
6. CICLU DE VIATA AL PROIECTELOR
7. CONDUCERE OPERATIVA
8. CAPCANE IN MANAGEMENTUL PROIECTELOR
BIBLIOGRAFIE
Adriana Grigorescu - Profesor universitar doctor la SNSPA - Facultatea de Administratie Publica
- Cercetator asociat la Institutul de Prognoza Economica, membru al Comisiei de Cibernetica Socio-Economica a Academiei Romane - sectia Economie, Drept si Sociologie
- Secretar general al Academiei de Cibernetica"Stefan Odobleja" din Lugano, Elvetia
- L'institut CEDIMES Franta, INFER Germania, EcoMod Belgia
Desfasoara o bogata activitate de cercetare si consultanta, participand la peste 30 de proiecte locale si internationale in calitate de expert sau manager de proiect.
Autor a numeroase lucrari in domeniul marketingului si managementului proiectelor se remarca prin capacitatea de imbinare a teoriei cu practica si prin abordarile holistice, multidisciplinare.
Sustinator al utilizarii teoriei ca instrument de stabilire si atingere a obiectivelor institutionale, precum si a posilitatii de adaptare a modelelor teoretice pe baza feed-back-ului rezultatelor; ofera sistematic cititorului valente noi ale marketingului si managementului
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 334
COORDONATE FUNDAMENTALE
1. PROGRAMUL - CADRU METODOLOGIC
2. PROIECTUL - DEFINITIE, ROL TIPOLOGIE
3. CARACTERISTICILE PROIECTELOR
4. STAKEHOLDERS
5. NECESITATE - IDEE - PROPUNERE
6. SURSE SI DECIZII DE FINANTARE
7. RELATIA MANAGER - PROIECT
8. CONSTRANGERILE PROIECTELOR
PARTEA A II-A
PROIECTARE SI IMPLEMENTARE
1. OBIECTIVELE PROIECTELOR
2. OPORTUNITATEA PROIECTELOR SI ANALIZA SWOT
3. FEZABILITATEA PROIECTELOR
4. MATRICEA LOGICA SI PLANIFICAREA PROIECTULUI
5. GRAFICE SI DIAGRAME
6. ESTIMAREA COSTURILOR SI DECONTAREA
7. MANAGEMENTUL ECHIPEI
8. RISCURILE PROIECTELOR
PARTEA A III-A
1. EVALUARE SI CONTROL
2. CONTRACTAREA FINANTARII
3. MONITORIZARE SI RAPORTARE
4. MARKETING SI PUBLICITATE
5. PROIECTE ORIENTATE CATRE OBIECTIVE (GDPM)
6. CICLU DE VIATA AL PROIECTELOR
7. CONDUCERE OPERATIVA
8. CAPCANE IN MANAGEMENTUL PROIECTELOR
BIBLIOGRAFIE
Adriana Grigorescu - Profesor universitar doctor la SNSPA - Facultatea de Administratie Publica
- Cercetator asociat la Institutul de Prognoza Economica, membru al Comisiei de Cibernetica Socio-Economica a Academiei Romane - sectia Economie, Drept si Sociologie
- Secretar general al Academiei de Cibernetica"Stefan Odobleja" din Lugano, Elvetia
- L'institut CEDIMES Franta, INFER Germania, EcoMod Belgia
Desfasoara o bogata activitate de cercetare si consultanta, participand la peste 30 de proiecte locale si internationale in calitate de expert sau manager de proiect.
Autor a numeroase lucrari in domeniul marketingului si managementului proiectelor se remarca prin capacitatea de imbinare a teoriei cu practica si prin abordarile holistice, multidisciplinare.
Sustinator al utilizarii teoriei ca instrument de stabilire si atingere a obiectivelor institutionale, precum si a posilitatii de adaptare a modelelor teoretice pe baza feed-back-ului rezultatelor; ofera sistematic cititorului valente noi ale marketingului si managementului
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 334
OPINIA CITITORILOR