Practica Managementului Proiector

PRP: 35,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,80 lei
Diferență: 4,20 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Cursuri

DESCRIERE

Practica Managementului Proiector. Cuprins - Practica Managementului Proiector PARTEA I
COORDONATE FUNDAMENTALE

1. PROGRAMUL - CADRU METODOLOGIC
2. PROIECTUL - DEFINITIE, ROL TIPOLOGIE
3. CARACTERISTICILE PROIECTELOR
4. STAKEHOLDERS
5. NECESITATE - IDEE - PROPUNERE
6. SURSE SI DECIZII DE FINANTARE
7. RELATIA MANAGER - PROIECT
8. CONSTRANGERILE PROIECTELOR

PARTEA A II-A
PROIECTARE SI IMPLEMENTARE

1. OBIECTIVELE PROIECTELOR
2. OPORTUNITATEA PROIECTELOR SI ANALIZA SWOT
3. FEZABILITATEA PROIECTELOR
4. MATRICEA LOGICA SI PLANIFICAREA PROIECTULUI
5. GRAFICE SI DIAGRAME
6. ESTIMAREA COSTURILOR SI DECONTAREA
7. MANAGEMENTUL ECHIPEI
8. RISCURILE PROIECTELOR

PARTEA A III-A

1. EVALUARE SI CONTROL
2. CONTRACTAREA FINANTARII
3. MONITORIZARE SI RAPORTARE
4. MARKETING SI PUBLICITATE
5. PROIECTE ORIENTATE CATRE OBIECTIVE (GDPM)
6. CICLU DE VIATA AL PROIECTELOR
7. CONDUCERE OPERATIVA
8. CAPCANE IN MANAGEMENTUL PROIECTELOR

BIBLIOGRAFIE

Adriana Grigorescu - Profesor universitar doctor la SNSPA - Facultatea de Administratie Publica
- Cercetator asociat la Institutul de Prognoza Economica, membru al Comisiei de Cibernetica Socio-Economica a Academiei Romane - sectia Economie, Drept si Sociologie
- Secretar general al Academiei de Cibernetica"Stefan Odobleja" din Lugano, Elvetia
- L'institut CEDIMES Franta, INFER Germania, EcoMod Belgia
Desfasoara o bogata activitate de cercetare si consultanta, participand la peste 30 de proiecte locale si internationale in calitate de expert sau manager de proiect.
Autor a numeroase lucrari in domeniul marketingului si managementului proiectelor se remarca prin capacitatea de imbinare a teoriei cu practica si prin abordarile holistice, multidisciplinare.
Sustinator al utilizarii teoriei ca instrument de stabilire si atingere a obiectivelor institutionale, precum si a posilitatii de adaptare a modelelor teoretice pe baza feed-back-ului rezultatelor; ofera sistematic cititorului valente noi ale marketingului si managementului

Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 334

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0536 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.