Pozitionarea. Lupta pentru un loc in mintea ta. Cum sa te faci vazut si auzit pe o piata de desfacere supraaglomerata
PRP: 45,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 38,25 lei
Diferență: 6,75 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura: BRANDBUILDERS
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
Prezentare: Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." SPENCER JOHNSON, autor al cartii "Who moved my cheese?" si couautor al cartii "Manager pentru un minut" Pozitionarea este primul concept care abordeaza problema comunicarii intr-o societate care comunica excesiv. Popularizat de mai bine de trei decenii, conceptul autorilor Al Ries si Jack Trout a facut cariera in lumea businessului inca de la publicarea in revista Advertising Age a primelor articole pe aceasta tema. Pozitionarea propune o metoda revolutionara in incercarea de a-ti crea o "pozitie" in mintea unui potential client. Nu exista nici un demers in marketing care sa poata demara fara pozitionare. Aflata in stransa legatura cu cei patru 4 - Produs, Pret, Plasament si Promovare - si influentandu-I pe rand, Pozitionarea este "un puternic instrument care creeaza si mentine diferente reale la nivelul pietei de desfacere". (Philip Kotler) Tocmai de aceea Volvo a devenit dintr-un brand suedez obisnuit un mare brand international, Haagen Dazs cea mai scumpa inghetata din lume, L eggs - cel mai vandut brand de ciorapi de dama din America iar Little Caesars lantul de pizerii cu cea mai rapida crestere. Pozitionarea este un concept care a schimbat natura advertisingului. "Un concept atat de simplu - spun autorii lui - incat oamenii au dificultati in a intelege natura eficacitatii sale." Un concept aplicabil nu doar produselor, serviciilor sau corporatiilor ci si bisericii, politicienilor si chiar tie ca persoana. Pozitionarea nu este ceea ce faci cu un produs ci ceea ce creezi in mintea beneficiarului produsului respectiv. Nu vei reusi sa pozitionezi un produs doar cheltuind imense bugete de marketing si advertising. Pozitionarea acestuia se bazeaza mai intai de toate pe acceptarea de catre publicul tau a pozitiei pe care vrei s-o oferi produsului. Prin urmare, cand pozitionezi, batalia se duce la nivelul mintii consumatorului si nu la nivelul produsului.
OPINIA CITITORILOR