Portofoliul profesorului universitar (Instrument pentru evaluare sau pentru dezvoltarea profesionala?)

PRP: 25,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,00 lei
Diferență: 4,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2010

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

In ultimele decenii se vorbeste mult despre importanta pregatirii si a dezvoltarii profesionale a profesorilor universitari si despre cum anume aceasta trebuie sa depaseasca aspectele de actualizare in domeniile de specialitate pentru a putea aborda astfel si tema pregatirii sale pedagogice. Nu este suficient a avea doar o pregatire stiintifica, de specialitate si a domina cunostintele proprii unui domeniu curricular ci, pentru a putea exercita rolul de profesor conform cu noile viziuni in care se incadreaza procesele actuale de predare-invatare, se solicita un nou tip de specialist cu o solida pregatire psihopedagogica. Noua viziune asupra modelului actual de profesor ne demonstreaza un tip de profesionist practic si reflexiv, ce poseda cunostinte pe care le aplica in practica, care reflexioneaza asupra rezultatelor activitatii sale si care, in definitiv, cerceteaza asupra propriei practici didactice. Pentru a se obtine acest lucru si a ne apropia de acest nou model, consideram ca portofoliul didactic, definit ca o colectie de materiale selectionate in intentia de a explica randamentul sau invatarea produsa de-a lungul unui proces formativ, de a reflexiona asupra lui si de a-l evalua, poate fi un instrument foarte adecvat in acest sens. In acest volum, autoarea Zoia Bozu trateaza tema portofoliului profesorului universitar, abordându-l in permanenta dintr-o dubla perspectiva, ca instrument pentru evaluarea cadrelor didactice si, in mod special, ca instrument formativ, pentru dezvoltarea profesionala. Cartea, structurata in noua capitole, marcate de catre o introducere si un epilog final, incepe cu o scurta descriere a modelelor si a tendintelor actuale in pregatirea pedagogica a profesorilor universitari, pentru a aborda dupa aceea, teoriile sau modelele teoretice referitoare la aparitia si utilizarea portofoliului. Lucrarea se incheie cu un mic glosar in care autoarea defineste anumite concepte care necesita o explicare si o abordare mai detaliata si cu câteva anexe care includ anumite exemple concrete de diferite modele de portofolii utilizate in cadrul altor contexte internationale.

Anul aparitiei: 2010
Nr.pagini: 178

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0618 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.