Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare

PRP: 19,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,16 lei
Diferență: 2,79 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare. Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si
precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare
evolueaza, dar ramine elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma?
Cum este dirijat si pus in aplicare?… Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient,
fiind un ghid util atit pentru specialistii in comunicare, cit si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.
Cuprins:  Comunicarea: o activitate planificabila?• Rolul planificarii in firma• Planul strategic si planul de comunicare• Planul de comunicare
intern• Planul de comunicare extern• Definirea mesajului• Vizibilitatea• Adaptabilitatea

Anul aparitiei: 2009
Format: 160 x 235
Nr. pagini: 264

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

21,41 lei
PRP: 24,90 lei
Created in 0.0586 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.