Persuasiunea. Receptare si responsabilitate (Charles U. Larson)

PRP: 39,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 34,36 lei
Diferență: 5,59 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2003

DESCRIERE

Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti.
Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.


Cuprins: Persuasiunea in lumea contemporana• Perspectivele etice ale persuasiunii• Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor• Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri• Mesajele nonverbale in persuasiune• Campania sau miscarea persuasiva• Cum sa devii agent persuasiv• Mass-media moderne si persuasiunea• Tehnicile propagandei


Nr. de pagini: 504
Anul aparitiei: 2003

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0511 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.