Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

PRP: 28,85 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 24,81 lei
Diferență: 4,04 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2011

DESCRIERE

    Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre– BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens– fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.
 


Cuprins:
Modelul brandingului conectiv• Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu?• Noi strategii de abordare a fortelor pietei• Model pentru construirea brandurilor conective• Managementul brandului• Factorii esentiali ai succesului• Aplicatii practice– implicarea partenerilor• Conceperea strategiei de brand• Construirea echipei• Imbunatatirea experientei de brand


ANUL APARITIEI:    2011
NUMAR PAGINI:    272
FORMAT:    160x235

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0532 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.