MYSTERY SHOPPER - Tot ce trebuie sa stii pentru a fi un bun client sub acoperire sau misterios!
Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Cosmina Voichita Mesesan
Editura: VBS
Anul publicării: 2014
DESCRIERE
Primul ghid “Mystery Shopper” din Romania se adreseza acelor persoane care doresc sa invete cat mai mult din tainele Mystery Shopping-ului si sa profeseze in acest domeniu, studentilor de la facultatile cu profil economic, dar si agentilor economici care constientizeaza importanta oferirii unui serviciu exceptional clientilor pentru sporirea profitabilitatii lor pe piata. Realitatea pietei romanesti este inca departe de standardele internationale de calitate, confirmata si de cele sapte studii de Mystery Shopping efectuate pe domenii precum: retail, bancar, medical, farma sau HoReCa, care sporesc si mai mult valoarea lucrarii realizate de Cosmina Voichita Mesesan ”
„Tainele activitatii de Mystery Shopping le-am descoperit acum mai bine de 7 ani, pe meleaguri indepartate, unde serviciul oferit clientilor ajunge deseori la excelenta, chiar acolo in “Orasul Ingerilor”, Los Angeles. Absolvisem in tara o universitate de renume cu profil economic, insa pana la acea data cartile de cercetari de marketing de la noi nu ascundeau printre filele lor un asemenea concept. Revenind in 2008 pe meleaguri natale, m-a frapat realitatea pietei si lipsa interesului fata de client al multor antreprenori si angajati. Am crezut atunci cu tarie ca pot sa schimb ceva, ca trebuie sa impartasesc putin din experienta mea acumulata peste hotare pentru a imbunatati serviciile si a aduce clientul la adevarata lui valoare.” – relata in filele cartii Cosmina Voichita Mesesan, General manager la VBS - Business Solutions.
“Ghidul MYSTERY SHOPPER este o lucrare oportuna, necesara, foarte utila si cu totul inedita in actualul context economic al Romaniei. Utilizarea tehnicii „Mystery Shopping” poate avea si la noi un rol important si un impact considerabil – determinand imbunatatirea continua a calitatii - mai ales in cazul serviciilor.” Prof. univ. Nicolae George Dragulanescu - Secretar general, Fundatia Romana pentru Promovarea Calitatii
“Calitatea de Mystery Shopper sau Client sub acoperire mi-a oferit posibilitatea de a lua masa gratuit la cele mai bune restaurante din oras, de a dispune de mici gratuitati la cumparaturi, totul printr-o munca usoara si incitanta, in timpul liber. In plus, imi aduc aportul la imbunatatirea serviciilor oferite noua, clientilor.” Angela Lapuste - Economist, mama si Mystery Shopper
„Servicii excelente inseamna clienti multumiti, iar clienti multumiti inseamna profit mai mare. Investeste in monitorizarea si imbunatatirea continua a serviciilor oferite!”
Recomanda Lorand Soares Szasz - Business coach, trainer, antreprenor si fondatorul Business Mastery - companiilor care vor sa apeleze la serviciul de Mystery Shopping.
C U P R I N S:
Intro - De ce Mystery Shopping?
Capitolul I
Calitatea serviciilor din Romania ramane inca un vis frumos
Capitolul II
Mystery Shopping
Capitolul III
Mystery Shopper, client sub acoperire sau misterios
Capitolul IV
Norme de Etica pentru Clientii Misteriosi
Capitolul V
Aspecte relevante in evaluarea propriu-zisa
Capitolul VI
Scrierea Raportului
Capitolul VII
Obtinerea certificarii internationale
A N E X E:
Empatie sau indiferenta? Realitatea din institutiile medicale private.
Vocea din on line
Rezervare de 5 stele?
Ospitalitatea pe tava.
Amabilitatea pe tocuri.
Bancile din Romania, restante la amabilitate si profesionalism
Efectul efervescent al fidelizarii, intre carduri si atitudine!
Mystery Shopping – barometrul satisfactie clientilor si a efcientei angajatilor
Anul aparitiei: 2014
Nr. pagini: 136
„Tainele activitatii de Mystery Shopping le-am descoperit acum mai bine de 7 ani, pe meleaguri indepartate, unde serviciul oferit clientilor ajunge deseori la excelenta, chiar acolo in “Orasul Ingerilor”, Los Angeles. Absolvisem in tara o universitate de renume cu profil economic, insa pana la acea data cartile de cercetari de marketing de la noi nu ascundeau printre filele lor un asemenea concept. Revenind in 2008 pe meleaguri natale, m-a frapat realitatea pietei si lipsa interesului fata de client al multor antreprenori si angajati. Am crezut atunci cu tarie ca pot sa schimb ceva, ca trebuie sa impartasesc putin din experienta mea acumulata peste hotare pentru a imbunatati serviciile si a aduce clientul la adevarata lui valoare.” – relata in filele cartii Cosmina Voichita Mesesan, General manager la VBS - Business Solutions.
“Ghidul MYSTERY SHOPPER este o lucrare oportuna, necesara, foarte utila si cu totul inedita in actualul context economic al Romaniei. Utilizarea tehnicii „Mystery Shopping” poate avea si la noi un rol important si un impact considerabil – determinand imbunatatirea continua a calitatii - mai ales in cazul serviciilor.” Prof. univ. Nicolae George Dragulanescu - Secretar general, Fundatia Romana pentru Promovarea Calitatii
“Calitatea de Mystery Shopper sau Client sub acoperire mi-a oferit posibilitatea de a lua masa gratuit la cele mai bune restaurante din oras, de a dispune de mici gratuitati la cumparaturi, totul printr-o munca usoara si incitanta, in timpul liber. In plus, imi aduc aportul la imbunatatirea serviciilor oferite noua, clientilor.” Angela Lapuste - Economist, mama si Mystery Shopper
„Servicii excelente inseamna clienti multumiti, iar clienti multumiti inseamna profit mai mare. Investeste in monitorizarea si imbunatatirea continua a serviciilor oferite!”
Recomanda Lorand Soares Szasz - Business coach, trainer, antreprenor si fondatorul Business Mastery - companiilor care vor sa apeleze la serviciul de Mystery Shopping.
C U P R I N S:
Intro - De ce Mystery Shopping?
Capitolul I
Calitatea serviciilor din Romania ramane inca un vis frumos
Capitolul II
Mystery Shopping
Capitolul III
Mystery Shopper, client sub acoperire sau misterios
Capitolul IV
Norme de Etica pentru Clientii Misteriosi
Capitolul V
Aspecte relevante in evaluarea propriu-zisa
Capitolul VI
Scrierea Raportului
Capitolul VII
Obtinerea certificarii internationale
A N E X E:
Empatie sau indiferenta? Realitatea din institutiile medicale private.
Vocea din on line
Rezervare de 5 stele?
Ospitalitatea pe tava.
Amabilitatea pe tocuri.
Bancile din Romania, restante la amabilitate si profesionalism
Efectul efervescent al fidelizarii, intre carduri si atitudine!
Mystery Shopping – barometrul satisfactie clientilor si a efcientei angajatilor
Anul aparitiei: 2014
Nr. pagini: 136
OPINIA CITITORILOR