Motivatie si afaceri
PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 36,75 lei
Diferență: 12,25 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: H. Abraham Maslow
Editura: TREI
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
Intr-o lume in care apar zi de zi noi teorii despre management si psihologia leadershipului, ideile lui Abraham Maslow surprind prin claritatea, profunzimea si actualitatea lor. Prezenta antologie reuneste articole, conferinte si scrisori inedite (de exemplu, catre Skinner sau Rockefeller) care ofera o perspectiva utila si novatoare asupra managementului si eficientei, autoactualizarii si trebuintelor umane, creativitatii si leadershipului. Indiferent ca vorbeste despre nefasta mecanizare a organizatiilor sau despre cele mai profunde motivatii umane, Maslow ofera de fiecare data exemple si studii de caz, precum si solutii practice pentru managerii si specialistii in resurse umane. Acestia vor putea afla cum sa fidelizeze clientii si partenerii companiei, cum sa creeze un mediu de lucru motivant si creativ sau cum sa se adapteze la schimbare si la provocarile neasteptate.
Metoda manageriala pe stil vechi se transforma vazand cu ochii intr-o abordare uzata moral. Cu cat oamenii ajung sa fie mai evoluati si mai sanatosi psihic, cu atat politica unui management luminat va deveni mai necesara pentru a supravietui in conditii de concurenta si cu atat mai ineficienta va fi intreprinderea bazata pe o politica autoritarista.
Abraham Maslow
Abraham Maslow a reusit sa ne ofere un„tablou complet", spre deosebire de perspectiva ingusta a majoritatii cercetatorilor din stiintele sociale. Descoperirile sale epocale referitoare la motivatie si personalitate au depasit cu mult sfera psihologiei academice, gasindu-si aplicatii in domeniile managementului si marketingului. Lui Maslow i-a placut sa exploreze tendintele sociale abia sesizabile si sa anticipeze cu mult curaj consecintele lor.
Psychology Today
Abraham H. Maslow (1908-1970), intemeietor al psihologiei umaniste si autor de referinta in psihologia personalitatii, a mai fost tradus la Editura Trei cu volumul Motivatie si personalitate.
Deborah Collins Stephens este coach si fondatoare a Centrului pentru Leadership Inovator din California.
Cuprins:
Prefata
Multumiri
PARTEA INTAI
Autoactualizarea in campul muncii
Ierarhia trebuintelor
Atitudinea fata de datorie, munca si misiune a persoanelor orientate catre autoactualizare
Note suplimentare despre autoactualizare, munca, datorie si misiune
Actualizarea, ca datorie
Creativitatea persoanelor aflate in procesul de autoactualizare
Cateva principii de baza ale psihologiei dezvoltarii si autoactualizarii
Note despre stima de sine in mediul de munca
Latura umana a intreprinderii
Dinamica americana
Pericolele autoactualizarii
PARTEA A DOUA
Chestiuni de management si de leadership
Necesitatea unor politici manageriale luminate
Agentii de vanzari si clientii buni si luminati
Note suplimentare la Agentii de vanzari si clientii buni si luminati
Chestiuni manageriale
Nota despre personalitatea angajatilor in vanzari si profesia lor
Note despre intreprinzator
Efecte secundare ale managementului luminat
Liderii, pionii si puterea
Comunicarea– cheia unui management eficace
Dinamica managementului american
Teoria Z
PARTEA A TREIA
Creativitate si inovare
Atitudinea creativa
O abordare holista a creativitatii
Blocaje emotionale la nivelul creativitatii
Nevoia de oameni creativi
Note despre creativitate
Adaugire la notele despre persoana creativa
Trebuintele noastre estetice– note exploratorii
PARTEA A PATRA
Motivatie si comportament
teorie a motivatiei umane
Toate comportamentele sunt motivate?
Motivatia de deficit si motivatia de dezvoltare
Managementul ca experiment psihologic
Complexul Iona– de ce ne este teama sa crestem?
Anul aparitiei: 2013
Format: 130 x 200 mm, paperback cu clape
Nr. de pagini: 496
OPINIA CITITORILOR