Metodica predarii geografiei si stiintelor naturii in ciclul primar
PRP: 27,25 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 24,53 lei
Diferență: 2,72 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Alexandru Gheorghe
Editura: SITECH
Anul publicării: 2011
DESCRIERE
Lucrarea de fata se bazeaza pe un studiu documentat din punct de vedere psihopedagogic In lumina caruia s-au putut selecta experiente didactice pe timp indelungat Intalnite In practica, teorii moderne, active ale Invatarii si dezvoltarii invatamantului in rara noastra.
Plecand de la orientarile noi ale didactic ii generale s-a considerat necesara aparitia didactici! speciale, in cazul de fata, a unei didactici care vizeaza problematica predarii Invatarii Geografiei Romaniei clasa a IV-a si obiectului Stiintele naturii, in care sunt cuprinse o serie de elemente si fenomene cu continut geografic care impun realizarea primelor reprezentari si notiuni geografice _"primele caramizi' - ale alfabetului unei stiinte cu care se cladeste treptat, in timp, edificiul ei.
Invatamantul romanesc cunoaste o transformare profunda in curs de desfasurare, privind continutul conceptual. structurile organizatorice si pregatirea resurselor umane, actiuni cuprinse in notiunea generala de Reforma. 1n acest sens a aparut un n01/ curriculum scris care cup.. 'inde noi planuri de invatamant, programe scolare. editarea unor manuale noi, alternative si alte materiale auxiliare pentru elevi si cadre didactice.
Problematica atat de complexa a procesului de Invatamant, multimea conditiilor implicate si a uuerrelatiilor functionale, dintre acestea, solicita competente sp-Orile sub raport profesional. psihopedagogic sipsihosocial din partea cadrului didactic Incepand din ciclul primar.
In acest context. straduintele, ii preocuparile noastre sintetizate in aceasta lucrare, se constituie intr-o dimensiune de sustinere a Illvatamalltului de masa care sa contribuie la completarea resurselor de instruire pentru elevi. si cadre didactice cu noi materiale si instrumente de lucru, de documentare metodica si bibltografica.
Ordinea de tratare in lucrare urmeaza o cale logica, pornind de la notiunile introductive in care se subliniaza importanta reinnoirii unui Indreptar metodic pentru geografie si stiintele naturii conform cerintelor actuale izvorate si din" Carta. Internationala a educatiei prin geografie" adoptata la Congresul International de Geografie de la Washington, 1992. In acelasi scop sunt redate noile continuturi ale programelor de geografie cu precuarea obiectivelor corespunzatoare.
Se precizea: a conur utul principalelor principii pedagogice si geografice cu exemple de integrare in aciivuaten cu continut geografic.
S-a pus accent pe aplicarea princtpiilor didactice si geografice in predarea invatarea acestor doua ociecie de invatamant care se predau in cadru! acelorasi ore in ciclul primar.
Coordonator: Alexandru Gheorghe
Autori: Viorica Tomescu, Aurel Popa
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 207
Plecand de la orientarile noi ale didactic ii generale s-a considerat necesara aparitia didactici! speciale, in cazul de fata, a unei didactici care vizeaza problematica predarii Invatarii Geografiei Romaniei clasa a IV-a si obiectului Stiintele naturii, in care sunt cuprinse o serie de elemente si fenomene cu continut geografic care impun realizarea primelor reprezentari si notiuni geografice _"primele caramizi' - ale alfabetului unei stiinte cu care se cladeste treptat, in timp, edificiul ei.
Invatamantul romanesc cunoaste o transformare profunda in curs de desfasurare, privind continutul conceptual. structurile organizatorice si pregatirea resurselor umane, actiuni cuprinse in notiunea generala de Reforma. 1n acest sens a aparut un n01/ curriculum scris care cup.. 'inde noi planuri de invatamant, programe scolare. editarea unor manuale noi, alternative si alte materiale auxiliare pentru elevi si cadre didactice.
Problematica atat de complexa a procesului de Invatamant, multimea conditiilor implicate si a uuerrelatiilor functionale, dintre acestea, solicita competente sp-Orile sub raport profesional. psihopedagogic sipsihosocial din partea cadrului didactic Incepand din ciclul primar.
In acest context. straduintele, ii preocuparile noastre sintetizate in aceasta lucrare, se constituie intr-o dimensiune de sustinere a Illvatamalltului de masa care sa contribuie la completarea resurselor de instruire pentru elevi. si cadre didactice cu noi materiale si instrumente de lucru, de documentare metodica si bibltografica.
Ordinea de tratare in lucrare urmeaza o cale logica, pornind de la notiunile introductive in care se subliniaza importanta reinnoirii unui Indreptar metodic pentru geografie si stiintele naturii conform cerintelor actuale izvorate si din" Carta. Internationala a educatiei prin geografie" adoptata la Congresul International de Geografie de la Washington, 1992. In acelasi scop sunt redate noile continuturi ale programelor de geografie cu precuarea obiectivelor corespunzatoare.
Se precizea: a conur utul principalelor principii pedagogice si geografice cu exemple de integrare in aciivuaten cu continut geografic.
S-a pus accent pe aplicarea princtpiilor didactice si geografice in predarea invatarea acestor doua ociecie de invatamant care se predau in cadru! acelorasi ore in ciclul primar.
Coordonator: Alexandru Gheorghe
Autori: Viorica Tomescu, Aurel Popa
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 207
OPINIA CITITORILOR