Metode si tehnici utilizate in cercetarile de marketing. Aplicatii

PRP: 17,44 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 15,35 lei
Diferență: 2,09 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-9021-23-9
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 255

DESCRIERE

Cuprins:

Cuvant inainte (p9)
1. Tipuri de scale. Metode de scalare (p11)
2. Metode calitative de studiere a pietei (p31)
3. Metode de obtinere a informatiilor in cercetarile de marketing (p69)
4. Metode de analiza a informatiilor in cercetarile de marketing (p113)
5. Previziuni de marketing (p157)
Ghid de utilizare pentru Excel sub Windows 1995 (p235)
Bibliografie (p247)
Anexe (p248)

Descriere:

Lucrarea "Metode si tehnici utilizate in cercetarile de marketing. Aplicatii", elaborata de un grup de profesori de la Catedra de Marketing a Academiei de Studii Economice, reprezinta o a doua incercare de a oferi specialistilor, cercetatorilor si studentilor, tuturor celor interesati, elementele metodologice referitoare la proiectarea cercetarilor de marketing, la specificarea, culegerea, masurarea, analiza, si interpretarea informatiilor obtinute, la integrarea acestora in procesul de adopare a deciziilor de marketing.
Lucrarea abordeaza intr-o viziune eminamente aplicativa problematica cercetarilor de marketing utilizand concepte si instrumente dintr-o varietate de domenii - matematica, statistica, sociologie, pshiologie - folosite pentru investigarea unui spectru larg de fenomene economice si sociale.
Abordand domenii esentiale ale cercetarii de marketing cum ar fi masurarea si scalarea fenomenelor de marketing, metodele si tehnicile de cercetare calitativa, proiectarea cercetarilor directe, instrumentele folosite in analiza informatiilor de marketing metodele, tehnicile si instrumentele de previziune a fenomenelor de marketing, lucrarea "Metode si tehnici utilizate in carcetarile de marketing. Aplicatii", reprezinta o contributie de valoare pentru aprofundarea cunostiintelor intr-un domeniu de maxima importanta al stiintei, promovarea marketingului modern si pentru optimizarea deciziei economice si de marketing la nivelul intreprinderii.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0527 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.