Matematica, probleme si exercitii, teste pentru clasa a IX-a. Profilul tehnic, functia de gradul I, functia de gradul II, trigonometrie de Marius Burtea

PRP: 15,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 10,50 lei
Diferență: 4,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2018
Pagini: 100
Categoria: Matematica

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cartea autorului Marius Burtea „Matematica, probleme si exercitii, teste pentru clasa a IX-a. Profilul tehnic, functia de gradul I, functia de gradul II, trigonometrie de Marius Burtea" de la editura CAMPION

Culegerea de probleme "Matematica" pentru clasa a IX-a face parte dintr-o serie de mai multe lucrari care urmareste ascendent cunostintele de matematica pe care elevul le primeste intr-un ciclu complet de patru ani.

Lucrarea este elaborata in conformitate cu programa scolara corespunzatoare ofertei educationale Trunchi comun de tip Mtehnologic, pentru capitolele: functia de gradul I, functia de gradul trigonometrie.

Continutul culegerii de probleme reprezinta punctul de vedere profesional al unui colectiv largit de profesori de specialitate care a partitionat intregul pe temele si lectiile prevazute de programa scolara si care se regasesc in manualele scolare. De aceea, culegerea devine un instrument foarte necesar atat elevilor cat si profesorilor pentru completarea studiului pe unitati de invatare sau pe ansamblu.

Ca element de noutate apare acela ca fiecare tema este trecuta prin cel putin patru faze, faze care dau consistenta

- Breviarul teoretic - rezuma principalele notiuni teoretice care recomanda tema in discutie.

- Exercitii si probleme rezolvate - ofera modele de rezolvare pentru tipuri esentiale de probleme din cadrul temei in studiu.

- Exercitii si probleme propuse, parte formata din seturi de probleme variate care sa corespunda tratarii cat mai complete a tematicii propuse.

Seturile de exercitii propuse au fost impartite dupa gradul lor de complexitate.

1). Exerecitii pentru exersarea eunostiintelor semnalate cu indicativul Exersare.

In general, acestea sunt pentru aplicarea directa si individuala a cunostiintelor din aria de continut respectiva avand un grad de dificultae mai scazut.

2). Exereitili pentru aprofundarea cunostiintelor semnalate cu indicativul Aprofundare.

Acestea au un grad mai mare de dificultate necesitand corelarea mai multor arii de continut sau procedee de rezolvare.

Ele pot fi abordate de catre elevi in mod individual sau in colaborare cu alti colegi sau/si profesorul clasei.

3). Exeretii pentru realizarea performantei semnalate cu indicativul Dezvoltare.

Problemele presupun folosirea cunostiintelor accumulate, dar presupun si procedee, metode de rezolvare mai eleborate sau chiar descoperirea unor tehnici de abordare mai speciale. Rezolvarea acestor probleme presupun o mai mare colaborare cu colegii sau profesorii clasei pentru stabilirea unui mod de lucru eficient.

De asemenea, pot fi discutate in cadrul clasei pentru pregatirea concursurilor sau a examenelor.

- Indicatii si raspunsuri. La un numar mare de probleme au fost date raspunsuri dar si indicalii de rezolvare sau rezolvari complete pentru probleme mai greu accesibile elevilor.

Auxiliarul cuprinde Teste de evaluare prin rezolvarea carora elevii pot sa realizeze o autoevaluare a gradului de insusire a notiunilor studiate folosind punctajele orientative din cadrul raspunsurilor si indicapilor de rezolvare.

La sfairsitul unor seturi de probleme propuse sunt date Teme de studiu. Acestea ofera posibilitatea abordarii individuale sau in interactiune cu colegii si profesorul clasei, precum si discutarea lor in cadrul cercurilor de matematicalinformatica.

O parte din aceste teme propuse necesita interactivitatea cu calculatorul prin intermcdiul unor programe informatice. Astfel, elevul are posibilitatea sa se familiarizeze cu aceste programe, sa le foloseasca, sa-si verifice rezolvarile si rezultatele obtinute de el la diverse probleme sau chiar sa descopere proprietati noi ale obiectelor matematice folosite.

Alte teme presupun generalizarea unor procedee de lucru plecand de la probleme propuse anterior. De asemenea, temele de studlu pot constitui parti importante in portofoliul elevului. In culegere se intalnesc si seturi de probleme recapitulative care ofera un plus de resurse de aprofundare a lectiilor curente, a lectiilor recapitulative sau pentru pregatirea concursurilor si examenelor.

Autorii

Nr. de pagini: 100
Anul aparitiei: 2018

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0588 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.