Matematica. Explorarea mediului. Clasa pregatitoare

PRP: 15,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,85 lei
Diferență: 3,15 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2012
Categoria: Matematica

DESCRIERE

Lucrarea de fata este destinata elevilor din clasa pregatitoare si urmareste formarea unor competente generale la disciplinele Matematica si stiinte ale naturii.
Dupa parcurgerea materiei, elevii vor putea recunoaste, ordona si compara numerele de la 0 la 10, folosite in calcule simple cu una sau doua unitati, vor fi familiarizati cu pozitiile spatiale, cu multimile, cu figurile si corpurile geometrice. De asemenea, vor face masurari cu unitati nestandard (palma, creionul etc.) si vor identifica pe ceas orele fixe.
In plus, copiii isi vor insusi informatii referitoare la mediul inconjurator si la protejarea acestuia: despre plante si animale, fructe si legume, despre hrana si corpul omenesc, dar si despre anotimpuri, fenomene ale naturii sau despre univers.
Aspectele comune acestor doua domenii sunt tratate interdisciplinar, pentru dezvoltarea gandirii copiilor, astfel incat acestia vor fi obisnuiti sa foloseasca notiunile invatate in diferite imprejurari cotidiene si vor putea rezolva situatii problema, dobandind o atitudine favorabila fata de stiinta, fata de cunoastere.

Autor: Aurelia Arghirescu, Florica Ancuta, Danialea Stoica

Caracteristici: format 20, 5 X 26 cm, ilustratii color, 80 p.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0540 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.