MARKETING. MANUAL PENTRU CLASA A XII-A

PRP: 14,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 10,43 lei
Diferență: 4,47 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-684-535-4
Editura:
Pagini: 128

DESCRIERE

Prezentare:

Dedicata elevilor studiind in cadrul filierei tehnologice, profilul servicii, specializarile economic sI administrativ si conferind continuitate studiului marketingului - acelasi colectiv de autori semneaza si manualul de profil pentru clasa a 11-a -, lucrarea propune urmatoarea structura:

Mixul de marketing; Politica de produs; Politica de pret; Politica de distributie; Politica de promovare; Comportamentul consumatorului; Programul de marketing; Teste de evaluare a cunostintelor; Raspunsuri.

Aplicatiile includ: Teme de reflectie; Rezumate; Intrebari; Probleme rezolvate; Studii de caz; Texte de comentat;; Probleme propuse. Sectiunea finala a manualului este dedicata unui grupaj de teste de evaluare a cunostintelor, pe capitole, pentru care se ofera grila solutiilor.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.0511 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.