Marketing international. Teorie si practica (Coordonator, Nicolae Al. Pop)
PRP: 45,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 39,60 lei
Diferență: 5,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Nicolae Al. Pop
Editura: URANUS
Anul publicării: 2011
DESCRIERE
Dinamismul schimbarilor consemnate de nevoile purtatorilor cererii, convergenta pietelor si a tehnologiilor, estomparea granitelor fizice intre state sub imperiul proliferarii comunicarii in spatiul virtual, globalizarea concurentei la nivel mondial sunt numai cativa dintre principalii factori cu vocatie planetara, ce au determinat schimbarea fizionomiei actelor comerciale si au declansat mutatii semnificative in teoria si practica marketingului international.
Cartea de fata este rodul unei ample documentari, pe care colectivul de autori a realizat-o in literatura de specialitate contemporana si staina, dar deopotriva si in practica internationala de afaceri.
Cuprins:
Prefata
Capitolul 1. Competitia globala si internationalizxarea afacerilor
Capitolul 2. Evolutia intreprinderii contemporane: de la compania nationala la cea transnationala
Capitolul 3. Sistemul de marketing international: rezoltat al procesului de specializare a marketingului
Capitolul 4. Anliza mediului de piata supranational
Capitolul 5. Analiza macro- si micromediului de piata la nivel international
Capitolul 6. Analiza concurentilor, oportunitatilor si riscurilor in marketingul international
Capitolul 7. Specificitatea si particularitatile studierii pietelor externe
Capitolul 8. Selectia si segmentarea pietelor externe
Capitolul 9. Strategii in marketingul international
Capitolul 10. Politica de produs si de marca - nucleu al politicilor mixului de marketing international
Capitolul 11. Globalizare versus specificitate in oferta destinata pietei internationale
Capitolul 12. Politica contractuala in marketingul international
Capitolul 13. Politica de distributie in marketingul international
Capitolul 14. Politica de comunicare in marketingul international
Capitolul 15. Structuri organizatorice si particularitati ale organizarii activitatii in marketingul international
Capitolul 16. Controlling in marketingul international
Rezumat
Bibliografie
Autori: Dan Cristian Dabija, Ionel Dumitru, Corina Monica Pelau, Eva Cristina Petrescu
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 500
Cartea de fata este rodul unei ample documentari, pe care colectivul de autori a realizat-o in literatura de specialitate contemporana si staina, dar deopotriva si in practica internationala de afaceri.
Cuprins:
Prefata
Capitolul 1. Competitia globala si internationalizxarea afacerilor
Capitolul 2. Evolutia intreprinderii contemporane: de la compania nationala la cea transnationala
Capitolul 3. Sistemul de marketing international: rezoltat al procesului de specializare a marketingului
Capitolul 4. Anliza mediului de piata supranational
Capitolul 5. Analiza macro- si micromediului de piata la nivel international
Capitolul 6. Analiza concurentilor, oportunitatilor si riscurilor in marketingul international
Capitolul 7. Specificitatea si particularitatile studierii pietelor externe
Capitolul 8. Selectia si segmentarea pietelor externe
Capitolul 9. Strategii in marketingul international
Capitolul 10. Politica de produs si de marca - nucleu al politicilor mixului de marketing international
Capitolul 11. Globalizare versus specificitate in oferta destinata pietei internationale
Capitolul 12. Politica contractuala in marketingul international
Capitolul 13. Politica de distributie in marketingul international
Capitolul 14. Politica de comunicare in marketingul international
Capitolul 15. Structuri organizatorice si particularitati ale organizarii activitatii in marketingul international
Capitolul 16. Controlling in marketingul international
Rezumat
Bibliografie
Autori: Dan Cristian Dabija, Ionel Dumitru, Corina Monica Pelau, Eva Cristina Petrescu
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 500
OPINIA CITITORILOR