Marketing 3.0. De la produs la consumator si la spiritul uman
PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Philip Kotler
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria de preocupare de la produse la consumatori si apoi la probleme ale intregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa in care companiile au o orientare umanocentrica si echilibreaza profitabilitatea si responsabilitatea corporatista.
Bunastarea, saracia, grija fata de mediu tin de abordarea umanocentrica adusa de noul tip de marketing, care nu-si propune doar sa vanda niste produse sau servicii, ci sa si participe, alaturi de restul partenerilor (distribuitori, cumparatori, coactionari) la schimbarea in bine a lumii.
Marketing 3.0 este o carte din avangarda acestui domeniu care explica de ce viitorul marketingului tine de crearea unor produse, servicii si culturi organizationale care sa inspire, sa includa si sa reflecte valorile clientului-tinta.
"In ultima vreme am asistat la un declin al marketingului. Aceasta carte provocatoare ne spune cum poate marketingul sa-si recastige credibilitatea si influenta, inauntrul si in afara unei organizatii." Leonard L. Berry, profesor de marketing, Texas A&M University
"Philip Kotler este, inca o data, un deschizator de drumuri in materie de marketing strategic, aducand o noua si binevenita perspectiva. Marketing 3.0 este o pledoarie bine argumentata pentru avantajul unei concurente bazate pe apelul la spiritul uman, ca modalitate de a-i implica pe consumatori." Dennis Dunlap, CEO, American Marketing Association
"Marketing 3.0 contine idei importante pentru toti managerii. Arata foarte clar care e calea catre construirea unei companii umanocentrice, axate pe valori. Cele zece crezuri incluse in carte integreaza marketingul si valorile si asigura personalitate si scop companiilor care le practica." Stephen A. Greyser, profesor„Richard P. Chapman” de administrare a afacerilor, profesor emerit, Harvard Business School
"Mult prea mult timp marketerii au crezut ca satisfacerea consumatorilor era obiectivul principal al activitatilor de marketing. Marketing 3.0 arata ca bunastarea consumatorilor si a societatii este urmatoarea mare provocare pentru companii. Consumatorii cer mai mult de la ei insisi si asa ar trebui sa faca si companiile." Nirmalya Kumar, profesor de marketing si codirector al Aditya Birla India Centre, London Business School
Numar pagini: 240
Anul aparitiei: 2010
Bunastarea, saracia, grija fata de mediu tin de abordarea umanocentrica adusa de noul tip de marketing, care nu-si propune doar sa vanda niste produse sau servicii, ci sa si participe, alaturi de restul partenerilor (distribuitori, cumparatori, coactionari) la schimbarea in bine a lumii.
Marketing 3.0 este o carte din avangarda acestui domeniu care explica de ce viitorul marketingului tine de crearea unor produse, servicii si culturi organizationale care sa inspire, sa includa si sa reflecte valorile clientului-tinta.
"In ultima vreme am asistat la un declin al marketingului. Aceasta carte provocatoare ne spune cum poate marketingul sa-si recastige credibilitatea si influenta, inauntrul si in afara unei organizatii." Leonard L. Berry, profesor de marketing, Texas A&M University
"Philip Kotler este, inca o data, un deschizator de drumuri in materie de marketing strategic, aducand o noua si binevenita perspectiva. Marketing 3.0 este o pledoarie bine argumentata pentru avantajul unei concurente bazate pe apelul la spiritul uman, ca modalitate de a-i implica pe consumatori." Dennis Dunlap, CEO, American Marketing Association
"Marketing 3.0 contine idei importante pentru toti managerii. Arata foarte clar care e calea catre construirea unei companii umanocentrice, axate pe valori. Cele zece crezuri incluse in carte integreaza marketingul si valorile si asigura personalitate si scop companiilor care le practica." Stephen A. Greyser, profesor„Richard P. Chapman” de administrare a afacerilor, profesor emerit, Harvard Business School
"Mult prea mult timp marketerii au crezut ca satisfacerea consumatorilor era obiectivul principal al activitatilor de marketing. Marketing 3.0 arata ca bunastarea consumatorilor si a societatii este urmatoarea mare provocare pentru companii. Consumatorii cer mai mult de la ei insisi si asa ar trebui sa faca si companiile." Nirmalya Kumar, profesor de marketing si codirector al Aditya Birla India Centre, London Business School
Numar pagini: 240
Anul aparitiei: 2010
OPINIA CITITORILOR