Marin Stoica, Pedagogie si Psihologie pentru Examenele de definitivare si Grade didactice: Profesori, institutori, invatatori, studenti

PRP: 42,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 37,80 lei
Diferență: 4,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Noile programe de pedagogie si elemente de psihologie scolara, pentru profesori si invatatori, aprobate de. M. EN., in vederea examenului de definitivare si obtinerea gradelor didactice, contin o tematica complexa si un mare num ar de titluri bibliografice: Considerand ca profesorii si institutoriivor intampina greutati in procurarea si studierea acestei bibliografii, autorul a elaborat o lucrare de sinteza, care sa vina in sprijinul cadrelor didactice pentru pregatirea lor teoretica si practica din domeniul psihopedagogiei scolare. In prima parte sunt tratate temele de psihologia personalitatii, urmate in partea a doua de cele privind tehnologia instruirii:
In partea a treia sunt analizate tem ele care se refera la formarea integrala si armonioasa a personalitatii si la managementul edu cation al. Lucrarea mentine un echilibru intre tratarea problem elor teoretice si practice, prezentand si un sistem de proiectare de lectii.

Nr. de pagini: 280
Anul aparitiei: 2009

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.0562 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.