Marfurile alimentare in comertul international

DESCRIERE

Pentru elucidarea problemelor calitatii marfurilor din toate unghiurile de vedere ale economiei de piata libera, trebuie clarificate campul si conditiile in care calitatea normala a marfurilor poate sa exercite o influenta nu numai pentru a contribui la prosperitatea agentilor economici implicati (printr-o marja stimulatorie de profit), ci si prin consolidarea liniilor de forta care asigura, prin intermediul agentilor economici, cresterea prosperitatii generale a populatiei, deci si a tarii in ansamblul ei. Cu cat un agent economic este mai sensibil la respectarea corecta a mecanismelor complexe ale economiei de piata (care actioneaza oriunde intr-un cadru legislativ bine precizat si dinamic), cu atat sansele sale de reusita sunt mai mari, miza fiind nu numai supravietuirea, dar si dezvoltarea, cresterea sa continua in raport cu imaginea pe care si-o creeaza pe piata.

      Studiul modern al marfii cerceteaza si fundamenteaza notiuni, concepte si categorii merceologice implicate in activitatea manageriala a circulatiei tehnice a marfurilor atat pentru intreprinderea producatoare, cat si pentru diferitele tipuri de intreprinderi care se ocupa de activitati comerciale.

      Selectia tematica urmareste furnizarea elementelor teoretice si a postulatelor operationale merceologice utilizabile in conditiile economiei de piata.
Autorii

ISBN 973-590-423-3
An aparitie 2001
Nr. de pagini 336
Format 17x24

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0641 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.