Manual de e-marketing
PRP: 29,43 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 27,96 lei
Diferență: 1,47 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura: RENTROP SI STRATON
Anul publicării: 2005
DESCRIERE
Manual de e-marketing– un ghid indispensabil pentru marketingul produselor si serviciilor tale pe Internet
Putem caracteriza marketingul ca fiind o formula noua, revolutionata de Internet. Si ma refer la marketingul electronic, care l-a substituit pe cel clasic, care nu si-a mai pastrat decat structura de baza.
"Specialistii in marketing electronic si-au scos capul din nisip si au recunoscut in cele din urma importanta Internetului ca instrument de marketing."
Aparitia INTERNETULUI a modificat toata viata noastra, deschizand cai complexe pentru MARKETINGUL ELECTRONIC. Canalele nou-deschise ale strategiei de marketing pe filiera Internetului creeaza perspective nebanuite. Motoarele de cautare scot la iveala in cateva clipe informatii pe care le cautam sau nici nu stiam ca exista.
Programe care permit comunicarea in timp real duc la transformari spectaculoase ale relatiilor noastre cu ceilalti. Minunile acestea tehnologice transforma in realitate"cuvantul Web-ului, care se propaga aproape instantaneu de-a lungul pietelor interconectate."
Cei 4 P ai marketingului clasic: Produsul, Pretul, Pozitia si Promovarea trebuie reevaluati din perspectiva marketingului electronic. Matt Haig, autorul lucrarii, furnizeaza toate informatiile si sfaturile necesare pentru a reusi ca specialist in marketing electronic. Lucrarea te va"ajuta sa realizezi tranzitia catre o forma de marketing mai cuprinzatoare. Ea are la baza informatiile disponibile si interactiunea, iar cumparatorul este implicat la fiecare nivel." Cu ajutorul acestui ghid nu te mai poti rataci prin"labirintul marketingului electronic". Planul de succes pentru un marketing"ultrarapid" va fi in stransa dependenta de viteza de propagare a Internetului, care oricum e de"sapte ori mai iute decat viteza timpului normal", ducand la accelerarea stilului de munca si, implicit, la un exces in CASTIGURI, ceea ce nu poate fi decat TINTA oricarui om de afaceri.
Secretul reusitei? Acela de a intelege diferentele dintre marketingul electronic si practica traditionala a acestuia.
Manualul de e-marketing te ajuta sa:
creezi un website atractiv si usor de folosit de catre utilizatori;
efectuezi cercetari de piata rapide cu maxima eficienta;
construiesti o relatie bilaterala intre site-ul tau si potentialii clienti;
folosesti cu succes motoarele de cautare drept instrumente de marketing;
creezi parteneriate avantajoase de website-uri;
dezvolti o strategie de e-mail;
creezi si sa distribui newslettere electronice;
transformi intr-o clipa vizitatori pasivi ai site-ului in clienti activi;
oferi asitenta continua clientilor tai;
construiesti o marca electronica demna de retinut;
beneficiezi de sfaturile profesionistilor in publicitatea on-line;
cauti si sa afli acoperire media gratuita pentru site-ul tau;
integrezi cu usurinta activitatea de marketing online si offline in planul general;
masori si sa-ti reevaluezi rezultatele.
Manualul acesta nu poate fi doar o lectura, te vei convinge ca reprezinta un ATU pentru orice intreprinzator dornic de succes in afaceri, pentru un profesionist in marketing, dar si pentru cel care uceniceste in lumea atat de complexa a marketingului pe INTERNET
Anul aparitiei: 2005
Nr. pagini: 271
Format: A5
Putem caracteriza marketingul ca fiind o formula noua, revolutionata de Internet. Si ma refer la marketingul electronic, care l-a substituit pe cel clasic, care nu si-a mai pastrat decat structura de baza.
"Specialistii in marketing electronic si-au scos capul din nisip si au recunoscut in cele din urma importanta Internetului ca instrument de marketing."
Aparitia INTERNETULUI a modificat toata viata noastra, deschizand cai complexe pentru MARKETINGUL ELECTRONIC. Canalele nou-deschise ale strategiei de marketing pe filiera Internetului creeaza perspective nebanuite. Motoarele de cautare scot la iveala in cateva clipe informatii pe care le cautam sau nici nu stiam ca exista.
Programe care permit comunicarea in timp real duc la transformari spectaculoase ale relatiilor noastre cu ceilalti. Minunile acestea tehnologice transforma in realitate"cuvantul Web-ului, care se propaga aproape instantaneu de-a lungul pietelor interconectate."
Cei 4 P ai marketingului clasic: Produsul, Pretul, Pozitia si Promovarea trebuie reevaluati din perspectiva marketingului electronic. Matt Haig, autorul lucrarii, furnizeaza toate informatiile si sfaturile necesare pentru a reusi ca specialist in marketing electronic. Lucrarea te va"ajuta sa realizezi tranzitia catre o forma de marketing mai cuprinzatoare. Ea are la baza informatiile disponibile si interactiunea, iar cumparatorul este implicat la fiecare nivel." Cu ajutorul acestui ghid nu te mai poti rataci prin"labirintul marketingului electronic". Planul de succes pentru un marketing"ultrarapid" va fi in stransa dependenta de viteza de propagare a Internetului, care oricum e de"sapte ori mai iute decat viteza timpului normal", ducand la accelerarea stilului de munca si, implicit, la un exces in CASTIGURI, ceea ce nu poate fi decat TINTA oricarui om de afaceri.
Secretul reusitei? Acela de a intelege diferentele dintre marketingul electronic si practica traditionala a acestuia.
Manualul de e-marketing te ajuta sa:
creezi un website atractiv si usor de folosit de catre utilizatori;
efectuezi cercetari de piata rapide cu maxima eficienta;
construiesti o relatie bilaterala intre site-ul tau si potentialii clienti;
folosesti cu succes motoarele de cautare drept instrumente de marketing;
creezi parteneriate avantajoase de website-uri;
dezvolti o strategie de e-mail;
creezi si sa distribui newslettere electronice;
transformi intr-o clipa vizitatori pasivi ai site-ului in clienti activi;
oferi asitenta continua clientilor tai;
construiesti o marca electronica demna de retinut;
beneficiezi de sfaturile profesionistilor in publicitatea on-line;
cauti si sa afli acoperire media gratuita pentru site-ul tau;
integrezi cu usurinta activitatea de marketing online si offline in planul general;
masori si sa-ti reevaluezi rezultatele.
Manualul acesta nu poate fi doar o lectura, te vei convinge ca reprezinta un ATU pentru orice intreprinzator dornic de succes in afaceri, pentru un profesionist in marketing, dar si pentru cel care uceniceste in lumea atat de complexa a marketingului pe INTERNET
Anul aparitiei: 2005
Nr. pagini: 271
Format: A5
OPINIA CITITORILOR