Managementul strategic al firmei de comert si turism

Preț: 38,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Managementul strategic al firmei de comert si turism. Prezentare - Managementul strategic al firmei de comert si turism. Managementul firmelor este supus multiplelor influente ale mediului in care actioneaza. Contextul actual in care evolueaza firmele– indiferent de marime, obiect de activitate si localizare– se caracterizeaza prin mutatii profunde.
Anii 1970-1980 au reprezentat o ruptura dramatica fata de anii prosperitatii glorioase ce au urmat celui de al doilea razboi mondial. Era productiei de masa, a produselor standardizate, a cresterilor si a profiturilor sigure, era ce a caracterizat sistemele de productie organizate dupa modelul fordian, al benzii rulante, este de domeniul trecutului.
Pentru a face fata complexitatii mediului si transformarilor profunde din sistemele economice, firma a fost obligata sa adopte o viziune care ii depaseste frontierele, care ii prelungeste si ii conexeaza obiectivele, constrangerile si oportunitatile cu cele ale mediului in care evolueaza.
Managementul strategic inlocuieste viziunea clasica a managementului intors exclusiv catre propria persoana, catre mediul intern al firmei, devenind elementul fundamental al mentinerii si dezvoltarii firmei.

Nr pagini: 200
Anul aparitiei: 2009

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0646 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.