Managementul organizatiei scolare. Implicatii ale managementului democratic-participativ. Studiu de caz - Editia a II-a, revazuta si adaugita

PRP: 40,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,00 lei
Diferență: 10,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2020
Pagini: 378
Format: 16x23
Categoria: Pedagogie

DESCRIERE

Editia a II-a, revazuta si adaugita. Prefata de Prof. univ. dr. habil. Ion Albulescu

Volum editat impreuna cu Editura Eikon

Prin fundamentele sale teoretice, prin campul si metodologia de investigare, lucrarea de fata are valoare de model sau prototip, utila atat pentru decidentii educationali, cat si pentru publicul larg cu preocupari in domeniu. Fiind un volum de Pedagogie, apreciat ca o reusita articulare de date relevante teoretice si practic-aplicative in sfera managementului educational, il propunem cu incredere spre lectura studentilor si specialistilor din domeniu. (Prof. univ. dr. habil. Ion Albulescu)

* * *

Recomandarea pentru implementarea managementului democratic-participativ la nivelul organizatiilor scolare se bazeaza pe cercetarea prezentata, care ar putea sa constituie o contributie la afirmarea managementului in educatie ca abordare pedagogica interdisciplinara, ca o perspectiva unificatoare si integrativa a unor elemente stiintifice si achizitii ce provin din stiinte particulare, cu constatari desprinse din experienta practica de conducere. (Adriana Denisa Manea)

* * *

ADRIANA DENISA MANEA este cadru didactic universitar la Departamentul de Stiinte ale Educatiei, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca. Absolventa a Liceului Pedagogic Nasaud, este licentiata in Psihologie si a obtinut in 2010 un doctorat in Stiinte ale Educatiei. Activitatea didactica si de cercetare acopera o gama larga de domenii de interes in psihopedagogie, indeplinind functia de educatoare, invatatoare, profesor de psihopedagogie speciala, psiholog si manager scolar. Activitatea publicistica s-a concretizat in doua volume ca autor unic, doua volume in calitate de coautor, 9 volume de specialitate coordonate (2 ca unic coordonator, 7 in colaborare), peste 100 de publicatii (34 de capitole, 36 de articole/studii indexate in baze de date internationale, peste 45 de articole publicate in volume ale unor manifestari stiintifice internationale si nationale).



ISBN: 978-606-797-522-2

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0669 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.