Managementul marketingului. Editia a III a
PRP: 107,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 88,48 lei
Diferență: 19,42 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Philip Kotler
Editura: TEORA
Pagini: 1112
DESCRIERE
Despre autor
Philip Kotler este una dintre autoritatile mondiale de frunte in marketing. In prezent, este profesor emerit al catedrei de Marketing International "S.C. Johnson & Son" de la Facultatea de Management Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern.
Dr. Kotler este coautor al cartilor Principiile marketingului - Principles of Marketing publicata si la Editura Teora si Introducere in marketing - Marketing: An Introduction.. Printre celelalte carti ale sale se numara: Modele de marketing - Marketing Models; Noua concurenta - The New Competition; Servicii profesionale de marketing - Marketing Professional Services; Marketing strategic pentru institutiile de invatamant - Marketing for Educational Institutions; Congregatii de marketing - Marketing Congregations; Inalta vizibilitate - High Visibility; Marketing social - Social Marketing; Marketingul locurilor - Marketing Places; Marketingul natiunilor - The Marketing of Nations; Marketingul serviciilor de gazduire si turism - Marketing for Hospitability and Tourism; Vizionare numai din picioare - strategii pentru marketingul artelor spectacolului; Strategie si marketing pentru muzee - Museum Strategy and Marketing; Kotler despre marketing - Kotler on Marketing.
Pe langa toate acestea, a publicat peste o suta de articole in reviste de inalta tinuta, si este singurul care a castigat de trei ori mult ravnitul premiu Alpha Kappa Psi pentru cel mai bun articol anual publicat in Journal of Marketing.
Profesorul Kotler a fost primul beneficiar al premiului "Educator emerit in domeniul marketingului", initiat in 1985 de Asociatia Americana de Marketing. Asociatia Europeana a Consultantilor de Marketing si Instructorilor de Vanzare i-a acordat propriul "Premiu pentru excelenta in marketing". A primit titlul de doctor honoris causa al Universitatii Stockholm, Universitatii Zurich, Universitatii de Economie si Economia Afacerilor din Atena, Universitatii de Economie si Administrarea Afacerilor "DePaul" din Viena.
Profesorul Kotler a fost consultantul multor companii importante din Statele Unite si strainatate, printre care IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, SAS Airlines, Michelin si altele, pe probleme de strategie si planificare de marketing, organizare a marketingului si marketing international.
Din Cuprins
PARTEA I
MANAGEMENTUL MARKETINGULUI - CE ESTE SI CUM TREBUIE INTELES
PARTEA A II-A
ANALIZA OCAZIILOR DE PIATA
PARTEA A III-A
ELABORAREA STRATEGIILOR DE MARKETING
PARTEA A IV-A
LUAREA DECIZIILOR DE MARKETING
PARTEA A V-A
GESTIONAREA SI PUNEREA IN PRACTICA A PROGRAMELOR DE MARKETING
Philip Kotler este una dintre autoritatile mondiale de frunte in marketing. In prezent, este profesor emerit al catedrei de Marketing International "S.C. Johnson & Son" de la Facultatea de Management Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern.
Dr. Kotler este coautor al cartilor Principiile marketingului - Principles of Marketing publicata si la Editura Teora si Introducere in marketing - Marketing: An Introduction.. Printre celelalte carti ale sale se numara: Modele de marketing - Marketing Models; Noua concurenta - The New Competition; Servicii profesionale de marketing - Marketing Professional Services; Marketing strategic pentru institutiile de invatamant - Marketing for Educational Institutions; Congregatii de marketing - Marketing Congregations; Inalta vizibilitate - High Visibility; Marketing social - Social Marketing; Marketingul locurilor - Marketing Places; Marketingul natiunilor - The Marketing of Nations; Marketingul serviciilor de gazduire si turism - Marketing for Hospitability and Tourism; Vizionare numai din picioare - strategii pentru marketingul artelor spectacolului; Strategie si marketing pentru muzee - Museum Strategy and Marketing; Kotler despre marketing - Kotler on Marketing.
Pe langa toate acestea, a publicat peste o suta de articole in reviste de inalta tinuta, si este singurul care a castigat de trei ori mult ravnitul premiu Alpha Kappa Psi pentru cel mai bun articol anual publicat in Journal of Marketing.
Profesorul Kotler a fost primul beneficiar al premiului "Educator emerit in domeniul marketingului", initiat in 1985 de Asociatia Americana de Marketing. Asociatia Europeana a Consultantilor de Marketing si Instructorilor de Vanzare i-a acordat propriul "Premiu pentru excelenta in marketing". A primit titlul de doctor honoris causa al Universitatii Stockholm, Universitatii Zurich, Universitatii de Economie si Economia Afacerilor din Atena, Universitatii de Economie si Administrarea Afacerilor "DePaul" din Viena.
Profesorul Kotler a fost consultantul multor companii importante din Statele Unite si strainatate, printre care IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, SAS Airlines, Michelin si altele, pe probleme de strategie si planificare de marketing, organizare a marketingului si marketing international.
Din Cuprins
PARTEA I
MANAGEMENTUL MARKETINGULUI - CE ESTE SI CUM TREBUIE INTELES
PARTEA A II-A
ANALIZA OCAZIILOR DE PIATA
PARTEA A III-A
ELABORAREA STRATEGIILOR DE MARKETING
PARTEA A IV-A
LUAREA DECIZIILOR DE MARKETING
PARTEA A V-A
GESTIONAREA SI PUNEREA IN PRACTICA A PROGRAMELOR DE MARKETING
OPINIA CITITORILOR