Managementul calitatii serviciilor de sanatate asigurate pacientilor cu afectiuni hepatice alcoolice
PRP: 48,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 41,28 lei
Diferență: 6,72 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura: UNIVERSITARA
Anul publicării: 2011
DESCRIERE
Boala hepatica alcoolica reprezinta o problema de sanatate publica pe plan mondial si de aceea tema tratata in prezentul volum este de mare interes. Autoarea, Dr. Diana Lupu, a aprofundat aceasta problema atat ca medic specialist gastroenterolog cat si prin cercetarea efectuata pe aceasta tema in cadrul doctoraturii.
Teza de doctorat a fost continuata ulterior si aceasta activitate s-a concretizat in doua monografii privind boala hepatica alcoolica dar si steatohepatita nealcoolica. De asemenea, doamna Dr. Diana Lupu este pe cale de a finaliza un masterat privind aspecte manageriale ale serviciilor spitalicesti.
Volumul de fata urmeaza cele doua domenii de pregatire (specialitatea medicala propriu-zisa si pregatirea in probleme de manageriat) si de aceea credem ca va fi util tuturor categoriilor medicale.
Profesor Universitar Dr. Dan Olteanu
Universitatea de Medicina si Farmacie“Carol Davila” Bucuresti
Lucrarea“Managementul calitatii serviciilor de sanatate asigurate pacientilor cu afectiuni hepatice alcoolice”, elaborata de doamna dr. Diana Laura Lupu, evidentiaza preocuparile autoarei pentru cercetarea stiintifica intr-un domeniu important al vietii economice si sociale– serviciile sanitare. Grupate sub denumirea generica de sanatate, aceste servicii au ca obiectiv asigurarea sanatatii populatiei, mentinerea si refacerea capacitatii fortei de munca, fiind astfel profund implicate in crearea conditiilor materiale de existenta a omului, in ridicarea calitatii vietii, deoarece sanatatea se impleteste cu cresterea economica si cu dezvoltarea durabila.
Pornind de la ideea ca orice investitie in sectorul sanitar, menita sa contribuie la imbunatatirea calitatii serviciilor furnizate pacientilor, va aduce beneficii importante pentru economie in ansamblu, in lucrare sunt prezentate mecanismele de functionare a pietei serviciilor sanitare si sunt evidentiate multiplele acceptiuni ale calitatii serviciilor de sanatate, factorii implicati in asigurarea calitatii acestora, precum si exigentele unui management competitiv al unitatilor spitalicesti.
Ca urmare a evolutiei societatii in planul cunoasterii, a patrunderii progresului tehnic in toate sferele vietii economico-sociale, conceptia despre spital a capatat dimensiuni noi, in paralel cu dezvoltarea functionarii acestuia si a cresterii complexitatii asistentei medicale acordate. Spitalul a devenit in zilele noastre un factor strategic al terapeuticii si al invatamantului medical, deoarece, intr-o astfel de institutie, specialistii au acces la echipament de diagnostic si experimentare si la contacte cu alti specialisti, relatii extrem de importante pentru progresul stiintific.
Introducerea in practica medicala a conceptelor de asigurare a calitatii, imbunatatirea continua a calitatii, precum si managementul total al calitatii constituie o componenta distincta a reformei spitalelor din Romania. Imbunatatirea continua a calitatii si cresterea eficientei ingrijirilor, dincolo de faptul ca reprezinta conditiile esentiale pentru supravietuirea unitatilor sanitare, constituie, in primul rand, mijloace importante de control al costurilor ingrijirilor de sanatate.
Avand in vedere ca obiectivul fundamental al reformei spitalelor este imbunatatirea calitatii serviciilor de sanatate oferite asiguratilor si eficientizarea accesului tuturor categoriilor de populatie la acestea, inclusiv a celor defavorizate, unul dintre scopurile principale ale lucrarii il reprezinta oferirea de solutii practice pentru rezolvarea problemelor manageriale legate de calitatea, si, implicit, de eficienta serviciilor sanitare furnizate de o organizatie spitaliceasca.
Deoarece alcoolismul are in prezent o mare incidenta si prevalenta, ridicand o problema majora de sanatate publica, in lucrare sunt prezentate cele mai noi realizari in domeniul managementului pacientilor cu afectiuni hepatice alcoolice, ca o rezultanta a cercetarilor stiintifice intreprinse de autoare, dar si a practicii sale clinice.
Prin abordarea problematicii deosebit de complexe a patologiei hepatice, lucrarea se impune, o data in plus, ca o necesitate stringenta, mai ales pentru practica medicala de specialitate.
Constientizarea importantei deosebite a serviciilor sanitare in viata societatii si a contributiei acestora la cresterea calitatii vietii, trebuie sa determine intensificarea preocuparilor pentru imbunatatirea calitatii activitatii desfasurate in sectorul sanatatii.
Lect. univ. dr. Lelia Voinea
Academia de Studii Economice din Bucuresti
Facultatea de Comert
Catedra de Merceologie si Managementul Calitatii
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 372
Teza de doctorat a fost continuata ulterior si aceasta activitate s-a concretizat in doua monografii privind boala hepatica alcoolica dar si steatohepatita nealcoolica. De asemenea, doamna Dr. Diana Lupu este pe cale de a finaliza un masterat privind aspecte manageriale ale serviciilor spitalicesti.
Volumul de fata urmeaza cele doua domenii de pregatire (specialitatea medicala propriu-zisa si pregatirea in probleme de manageriat) si de aceea credem ca va fi util tuturor categoriilor medicale.
Profesor Universitar Dr. Dan Olteanu
Universitatea de Medicina si Farmacie“Carol Davila” Bucuresti
Lucrarea“Managementul calitatii serviciilor de sanatate asigurate pacientilor cu afectiuni hepatice alcoolice”, elaborata de doamna dr. Diana Laura Lupu, evidentiaza preocuparile autoarei pentru cercetarea stiintifica intr-un domeniu important al vietii economice si sociale– serviciile sanitare. Grupate sub denumirea generica de sanatate, aceste servicii au ca obiectiv asigurarea sanatatii populatiei, mentinerea si refacerea capacitatii fortei de munca, fiind astfel profund implicate in crearea conditiilor materiale de existenta a omului, in ridicarea calitatii vietii, deoarece sanatatea se impleteste cu cresterea economica si cu dezvoltarea durabila.
Pornind de la ideea ca orice investitie in sectorul sanitar, menita sa contribuie la imbunatatirea calitatii serviciilor furnizate pacientilor, va aduce beneficii importante pentru economie in ansamblu, in lucrare sunt prezentate mecanismele de functionare a pietei serviciilor sanitare si sunt evidentiate multiplele acceptiuni ale calitatii serviciilor de sanatate, factorii implicati in asigurarea calitatii acestora, precum si exigentele unui management competitiv al unitatilor spitalicesti.
Ca urmare a evolutiei societatii in planul cunoasterii, a patrunderii progresului tehnic in toate sferele vietii economico-sociale, conceptia despre spital a capatat dimensiuni noi, in paralel cu dezvoltarea functionarii acestuia si a cresterii complexitatii asistentei medicale acordate. Spitalul a devenit in zilele noastre un factor strategic al terapeuticii si al invatamantului medical, deoarece, intr-o astfel de institutie, specialistii au acces la echipament de diagnostic si experimentare si la contacte cu alti specialisti, relatii extrem de importante pentru progresul stiintific.
Introducerea in practica medicala a conceptelor de asigurare a calitatii, imbunatatirea continua a calitatii, precum si managementul total al calitatii constituie o componenta distincta a reformei spitalelor din Romania. Imbunatatirea continua a calitatii si cresterea eficientei ingrijirilor, dincolo de faptul ca reprezinta conditiile esentiale pentru supravietuirea unitatilor sanitare, constituie, in primul rand, mijloace importante de control al costurilor ingrijirilor de sanatate.
Avand in vedere ca obiectivul fundamental al reformei spitalelor este imbunatatirea calitatii serviciilor de sanatate oferite asiguratilor si eficientizarea accesului tuturor categoriilor de populatie la acestea, inclusiv a celor defavorizate, unul dintre scopurile principale ale lucrarii il reprezinta oferirea de solutii practice pentru rezolvarea problemelor manageriale legate de calitatea, si, implicit, de eficienta serviciilor sanitare furnizate de o organizatie spitaliceasca.
Deoarece alcoolismul are in prezent o mare incidenta si prevalenta, ridicand o problema majora de sanatate publica, in lucrare sunt prezentate cele mai noi realizari in domeniul managementului pacientilor cu afectiuni hepatice alcoolice, ca o rezultanta a cercetarilor stiintifice intreprinse de autoare, dar si a practicii sale clinice.
Prin abordarea problematicii deosebit de complexe a patologiei hepatice, lucrarea se impune, o data in plus, ca o necesitate stringenta, mai ales pentru practica medicala de specialitate.
Constientizarea importantei deosebite a serviciilor sanitare in viata societatii si a contributiei acestora la cresterea calitatii vietii, trebuie sa determine intensificarea preocuparilor pentru imbunatatirea calitatii activitatii desfasurate in sectorul sanatatii.
Lect. univ. dr. Lelia Voinea
Academia de Studii Economice din Bucuresti
Facultatea de Comert
Catedra de Merceologie si Managementul Calitatii
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 372
OPINIA CITITORILOR