Malcolm Gladwell, The Tipping Point - Cum lucruri mici pot provoca schimbari de proportii
PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Malcolm Gladwell
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
The Tipping Point oferă o cale eficientă spre aînţelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendinţelorîn modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajeleşi comportamentele se răspândesc precum viruşii afectând starea de bine a oamenilor, instituţiilor, societăţii.
The Tipping Point este biografia unei idei, iar această idee este foarte simplă. Cea mai bună cale de aînţelege apariţia tendinţelorîn modă, fluxulşi refluxul mareelor de delincventă sau, de ce nu, transformarea unor cărticele necunoscuteîn nişte best-seller-uri ori afluxul de adolescenţi care fumează, fenomenul zvonurilor care merg din gură-n gurăşi toate celelalte schimbări misterioase care se petrecîn viaţa de zi cu zi este să le privim ca pe nişte epidemii. Ideile, produsele, mesajeleşi comportamentele se răspândesc exact la fel ca viruşii.
O scriere inovatoare excelentă, un studiu neconvenţional su perb al acestui fenomen atât de puţinînţeles, epidemia socială.
Daily Telegraph
Ca manual pentru afaceri, The Tipping Point este cu adevărat excepţional, abundândîn tot felul de teorii noi despreştiinţa manipulării.
Aaron Gell, Tune Aut
Gladwell argumentează cu pasiuneşi elocvenţăîn favoarea teoriei conform căreia modificările minore, atent conceputeşi inteligent puseîn aplicare, pot declanşa consecinţe majore pentru indivizi, organizaţiişi comunităţi.
Barry Glassner, Los Angeles Times Book Review
Gladwell este inteligent, convingător, bine informatşi provocator... The Tipping Point este plin de idei interesante.
Observer (UK)
După ce-am citit cartea aceasta, m-am gândit bine la propria mea afacereşiîntrevăd acum mai multe oportunităţi pentru activităţile la scară mică, de anvergură redusă. Merită să fie citită de către cei care lucreazăîn marketingşi de către cei ce studiază natura umană.
Phil Riley, Marketing (UK)
Avântul ideilor lui Gladwell ne captivează imaginaţia.
Jon Garelick, Boston Phoenix
O lectură captivantă pentru cititorul obişnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperată pentru oamenii de afaceri care caută surse de inspiraţie ca să-şi transforme ideileîn nişte mode populare.
Publishers Weekly
Purşi simplu fascinantăşi nu de puţine ori surprinzătoare... e genul de carte cu careîţi poţi regala prieteniiîn săptămânile ce vin, citând tot felul de fraze stupefiante,şiîn plus are potenţialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea să propage o idee sau să promoveze o campanie.
Scotland on Sunday (UK)
Supoziţia care stă la baza cărţii lui Gladwell este aceea că mişcăriîn aparenţă subtile pot produce rezultate uluitor de ampleşi rapide... The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influentîn cercurile activiştilor politici.
Timothy Noah, Washington Monthly
Nr. de pagini : 288
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
The Tipping Point este biografia unei idei, iar această idee este foarte simplă. Cea mai bună cale de aînţelege apariţia tendinţelorîn modă, fluxulşi refluxul mareelor de delincventă sau, de ce nu, transformarea unor cărticele necunoscuteîn nişte best-seller-uri ori afluxul de adolescenţi care fumează, fenomenul zvonurilor care merg din gură-n gurăşi toate celelalte schimbări misterioase care se petrecîn viaţa de zi cu zi este să le privim ca pe nişte epidemii. Ideile, produsele, mesajeleşi comportamentele se răspândesc exact la fel ca viruşii.
O scriere inovatoare excelentă, un studiu neconvenţional su perb al acestui fenomen atât de puţinînţeles, epidemia socială.
Daily Telegraph
Ca manual pentru afaceri, The Tipping Point este cu adevărat excepţional, abundândîn tot felul de teorii noi despreştiinţa manipulării.
Aaron Gell, Tune Aut
Gladwell argumentează cu pasiuneşi elocvenţăîn favoarea teoriei conform căreia modificările minore, atent conceputeşi inteligent puseîn aplicare, pot declanşa consecinţe majore pentru indivizi, organizaţiişi comunităţi.
Barry Glassner, Los Angeles Times Book Review
Gladwell este inteligent, convingător, bine informatşi provocator... The Tipping Point este plin de idei interesante.
Observer (UK)
După ce-am citit cartea aceasta, m-am gândit bine la propria mea afacereşiîntrevăd acum mai multe oportunităţi pentru activităţile la scară mică, de anvergură redusă. Merită să fie citită de către cei care lucreazăîn marketingşi de către cei ce studiază natura umană.
Phil Riley, Marketing (UK)
Avântul ideilor lui Gladwell ne captivează imaginaţia.
Jon Garelick, Boston Phoenix
O lectură captivantă pentru cititorul obişnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperată pentru oamenii de afaceri care caută surse de inspiraţie ca să-şi transforme ideileîn nişte mode populare.
Publishers Weekly
Purşi simplu fascinantăşi nu de puţine ori surprinzătoare... e genul de carte cu careîţi poţi regala prieteniiîn săptămânile ce vin, citând tot felul de fraze stupefiante,şiîn plus are potenţialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea să propage o idee sau să promoveze o campanie.
Scotland on Sunday (UK)
Supoziţia care stă la baza cărţii lui Gladwell este aceea că mişcăriîn aparenţă subtile pot produce rezultate uluitor de ampleşi rapide... The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influentîn cercurile activiştilor politici.
Timothy Noah, Washington Monthly
Nr. de pagini : 288
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
OPINIA CITITORILOR