Magia cifrelor. Matematica pentru clasa I (Contine CD cu soft educational)
Preț: 17,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ioan Salomie
Editura: EDU
Anul publicării: 2015
DESCRIERE
Elevilor din clasa I le-am pregatit un pachet educational pentru matematica format dintr-un CD (soft educational), o revista - manual (36 p. - format A4, policromie) si un joc educativ EDU MATIC (contine o planseta de joc, 140 de jetoane si 3 cartonase de penalizare).
Fiecare lectie este interactiva, elevul fiind personajul principal ce rezolva situatiile problema, iar la final primeste un calificativ. Dupa ce obtine calificativul foarte bine este pregatit sa plece in misiunile distractive ale celor 20 de jocuri educative. Pe CD mai sunt 100 de fise de lucru si un super joc educativ 3D, cu 6 misiuni speciale: de orientare, de indemanare, de recunoastere a orei, de bombardare a figurilor geometrice, de calcul matematic si de perspicacitate matematica.
Cap. 1- Spre Insulele Galapagos (Elemente de orientare)
Ratacita-n Galapagos (Sa ne orientam!)
Carapacea cu surprize (Hai sa comparam!)
Cap. 2– Scoala animata (Numerele naturale)
Invazia buburuzelor (Numaram pana la 10)
Misterul cireselor (Numaram pana la 31)
Atentiune, vin furnicile! (Numaram pana la 100)
La duel, amice! (Comparam numerele)
Cap. 3– Adunam recolta (Adunarea numerelor naturale)
Dilema aricilor (Adunam in concentrul 0- 10)
Camara buclucasa (Adunam in concentrul 0- 31, cu si fara trecere peste ordin)
Goana prin depozit (Adunam in concentrul 0- 100, cu si fara trecere peste ordin)
Cap. 4– Atacam proviziile (Scaderea numerelor naturale)
Se cauta un hot (Scadem in concentrul 0- 10)
O descoperire soriceasca (Scadem in concentrul 0 - 31, cu si fara trecere peste ordin)
Printre bulgari de zapada (Scadem in concentrul 0 - 100, cu si fara trecere peste ordin)
Cadouri cu probleme (Rezolvam probleme)
Cap. 5– Invitatie la circ (Elemente de geometrie)
La circ (Figurile geometrice)
Acrobatiile lui Tup (Corpurile geometrice)
Cap. 6– La piata (Masurarea marimilor)
Taraba lui Martinica (Masuram lungimea)
Taraba lui Tup (Masuram capacitatea)
In graba spre casa (Ceasul)
Timpul trece, sa petrecem! (Ziua. Saptamana. Luna)
La cumparaturi (Banii)
Cerinte minime
Sistem de operare: Windows XP
Procesor: 1. 8 GHz
Memorie RAM: 512 MB
Rezolutie: 1024 x 768
Placa video: 128 MB
Placa audio: DA
Spatiu pe hard disk: 1. 5 GB spatiu liber
Cerinte recomandate
Sisteme de operare: Windows XP, Windows 7
Procesor: 1. 5 Dual Core
Memorie RAM: 1 GB RAM
Rezolutie: 1024 x 768
Placa video: 256 MB
Placa audio: DA
Spatiu pe hard disk: 1. 5 GB spatiu liber
Cerinte suplimentare pentru jocul 3D
Versiune minima DirectX: 9. 0c
Model placa video: Ati Radeon x1300 / GeForce 7 Series / model echivalent
Memorie minima placa video: 256 MB cu accelerare 3D
Fiecare lectie este interactiva, elevul fiind personajul principal ce rezolva situatiile problema, iar la final primeste un calificativ. Dupa ce obtine calificativul foarte bine este pregatit sa plece in misiunile distractive ale celor 20 de jocuri educative. Pe CD mai sunt 100 de fise de lucru si un super joc educativ 3D, cu 6 misiuni speciale: de orientare, de indemanare, de recunoastere a orei, de bombardare a figurilor geometrice, de calcul matematic si de perspicacitate matematica.
Cap. 1- Spre Insulele Galapagos (Elemente de orientare)
Ratacita-n Galapagos (Sa ne orientam!)
Carapacea cu surprize (Hai sa comparam!)
Cap. 2– Scoala animata (Numerele naturale)
Invazia buburuzelor (Numaram pana la 10)
Misterul cireselor (Numaram pana la 31)
Atentiune, vin furnicile! (Numaram pana la 100)
La duel, amice! (Comparam numerele)
Cap. 3– Adunam recolta (Adunarea numerelor naturale)
Dilema aricilor (Adunam in concentrul 0- 10)
Camara buclucasa (Adunam in concentrul 0- 31, cu si fara trecere peste ordin)
Goana prin depozit (Adunam in concentrul 0- 100, cu si fara trecere peste ordin)
Cap. 4– Atacam proviziile (Scaderea numerelor naturale)
Se cauta un hot (Scadem in concentrul 0- 10)
O descoperire soriceasca (Scadem in concentrul 0 - 31, cu si fara trecere peste ordin)
Printre bulgari de zapada (Scadem in concentrul 0 - 100, cu si fara trecere peste ordin)
Cadouri cu probleme (Rezolvam probleme)
Cap. 5– Invitatie la circ (Elemente de geometrie)
La circ (Figurile geometrice)
Acrobatiile lui Tup (Corpurile geometrice)
Cap. 6– La piata (Masurarea marimilor)
Taraba lui Martinica (Masuram lungimea)
Taraba lui Tup (Masuram capacitatea)
In graba spre casa (Ceasul)
Timpul trece, sa petrecem! (Ziua. Saptamana. Luna)
La cumparaturi (Banii)
Cerinte minime
Sistem de operare: Windows XP
Procesor: 1. 8 GHz
Memorie RAM: 512 MB
Rezolutie: 1024 x 768
Placa video: 128 MB
Placa audio: DA
Spatiu pe hard disk: 1. 5 GB spatiu liber
Cerinte recomandate
Sisteme de operare: Windows XP, Windows 7
Procesor: 1. 5 Dual Core
Memorie RAM: 1 GB RAM
Rezolutie: 1024 x 768
Placa video: 256 MB
Placa audio: DA
Spatiu pe hard disk: 1. 5 GB spatiu liber
Cerinte suplimentare pentru jocul 3D
Versiune minima DirectX: 9. 0c
Model placa video: Ati Radeon x1300 / GeForce 7 Series / model echivalent
Memorie minima placa video: 256 MB cu accelerare 3D
OPINIA CITITORILOR