M-am saturat sa fiu prost. Incursiune in gandirea critica pentru oameni de afaceri si nu numai
PRP: 35,64 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,51 lei
Diferență: 7,13 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Peter H. Frank
Editura: HUMANITAS
Anul publicării: 2015
DESCRIERE
„O carte, intr-un sens spectaculos. Vine cu studii de caz si crezi ca este un manual de business, apoi te executa scurt cu exercitii de logica generala. Oricine va gasi un unghi din care cartea aceasta sa ii aduca ceva nou. Pentru mine, cele mai interesante parti au fost din zona de filozofie a businessului, care sunt tratate senzational. A fost o gura de aer proaspat, am citit-o dand din cap si aproband la fiecare pagina, iar la sfarsit m-am intrebat de ce nu am scris-o eu. E cu adevarat o carte excelenta, iar antreprenorii din Romania au nevoie de ea! Peter, iti multumesc!“
(Radu GEORGESCU, Founding Partner, GECAD Group)
„Daca stam sa ne gandim nitel, autorul a intreprins, in cartea de fata, o expeditie teoretica forte, cu nobilul scop al inculcarii unui mod de a gandi realist si de a intelege adevarat contemporanilor sai dornici sa-si gestioneze competent afacerile. Avand ei in minte intamplarile lumii de azi, calatoria aceasta nu ar avea cum sa nu le fie trebuincioasa. Oricum, nadejde ni-i ca nu va fi in van, deoarece Peter, bisnisologul nostru– cu niscaiva filozofie in spate, multa experienta la activ si destul umor la purtator−, se dovedeste, din start, o calauza care cunoaste cu temeinicie terenul explorat.“ (Luca PITU, pensionar doctor indocent al Universitatii Cuzane de pe vijeliosul Bahlui)
Nimeni nu se naste prost. Ne nastem pur si simplu nestiutori. Este nevoie de hotarare si de incapatanare ca sa ramai cu adevarat prost.
„Aceasta este una dintre cele mai antrenante lucrari de business pe care le-am citit. Nu seamana deloc cu banalele tratate de teorie, ci este cu adevarat o incursiune critica in universul afacerilor, cu exemple concrete, reale, din viata de zi cu zi, pe parcursul carora inveti cum sa gandesti. Fie si numai pentru sectiunea privitoare la redactarea materialelor de afaceri– si tot merita sa cumperi aceasta carte. Este o lucrare de capatai pentru toti cei care gestioneaza intr-un fel sau altul o companie ori intentioneaza sa se implice in afaceri.“ (Lance WEAVER, presedinte Virgin Money Cards, fost Vice Chairman MBNA America Bank, fost Chairman MasterCard International)
„O carte care te provoaca sa intelegi ce, de ce si cum din perspectiva curiozitatii unui copil, sa iti exersezi logica si capacitatea de detasare in asa fel incat sa vezi cu claritate dincolo de ceea ce gandesti, sa faci conexiuni si sa analizezi situatiile din toate perspectivele posibile, sa te bucuri de joc si sa indraznesti sa plonjezi in cele mai dificile situatii, fara sa uiti o clipa sa pui sub semnul intrebarii chiar si chestiunile pe care ti se pare ca le cunosti perfect. Peter H. Frank reuseste sa combine extrem de abil notiuni teoretice complexe cu exemple practice care sa faca aceasta calatorie prin gandirea critica atat utila, cat si fascinanta.“ (Cristina SAVUICA, Chief Happiness Officer al celei mai mari companii de recrutare si consultanta in resurse umane din Romania, Lugera– The People Republic)
„Oricarui om inteligent i se poate intampla sa dea dovada si de prostie. Intreaga lui inteligenta, tot timpul si toti banii investiti se duc in directia gresita, ca o locomotiva puternica indreptandu-se orbeste spre dezastru. Tocmai de aceea avem cu totii nevoie de cartea lui Peter H. Frank M-am saturat sa fiu prost, o carte despre gandirea critica in afaceri, filozofie si viata. O lectura recomandata nu doar prietenilor, rudelor si colegilor de serviciu, ci– mai ales– tie.“ (Joseph BOTTUM, eseist si scriitor american autorul cartii An Anxious Age)
Cunosti oameni care la sedinte nu inteleg niciodata nimic, irosindu-ti astfel tot timpul? Ti s-a intamplat sa dai peste studenti care probabil ca dorm in timpul cursului, pentru ca altminteri nici un om treaz n-ar pune intrebari mai idioate? Conversatiile cu rudele, la masa, nu ti se par uneori atat de trase de par si de natange, incat iti taie pofta de mancare? Fa-ne tuturor o favoare si cumpara-le cartea aceasta! Sau, daca esti destul de istet incat sa-ti dai seama ca si tu te-ai saturat sa fii prost, atunci ai bunavointa de a-ti face cadou aceasta carte.
Nr. de pagini: 264
Anul aparitiei: 2015
„Daca stam sa ne gandim nitel, autorul a intreprins, in cartea de fata, o expeditie teoretica forte, cu nobilul scop al inculcarii unui mod de a gandi realist si de a intelege adevarat contemporanilor sai dornici sa-si gestioneze competent afacerile. Avand ei in minte intamplarile lumii de azi, calatoria aceasta nu ar avea cum sa nu le fie trebuincioasa. Oricum, nadejde ni-i ca nu va fi in van, deoarece Peter, bisnisologul nostru– cu niscaiva filozofie in spate, multa experienta la activ si destul umor la purtator−, se dovedeste, din start, o calauza care cunoaste cu temeinicie terenul explorat.“ (Luca PITU, pensionar doctor indocent al Universitatii Cuzane de pe vijeliosul Bahlui)
Nimeni nu se naste prost. Ne nastem pur si simplu nestiutori. Este nevoie de hotarare si de incapatanare ca sa ramai cu adevarat prost.
„Aceasta este una dintre cele mai antrenante lucrari de business pe care le-am citit. Nu seamana deloc cu banalele tratate de teorie, ci este cu adevarat o incursiune critica in universul afacerilor, cu exemple concrete, reale, din viata de zi cu zi, pe parcursul carora inveti cum sa gandesti. Fie si numai pentru sectiunea privitoare la redactarea materialelor de afaceri– si tot merita sa cumperi aceasta carte. Este o lucrare de capatai pentru toti cei care gestioneaza intr-un fel sau altul o companie ori intentioneaza sa se implice in afaceri.“ (Lance WEAVER, presedinte Virgin Money Cards, fost Vice Chairman MBNA America Bank, fost Chairman MasterCard International)
„O carte care te provoaca sa intelegi ce, de ce si cum din perspectiva curiozitatii unui copil, sa iti exersezi logica si capacitatea de detasare in asa fel incat sa vezi cu claritate dincolo de ceea ce gandesti, sa faci conexiuni si sa analizezi situatiile din toate perspectivele posibile, sa te bucuri de joc si sa indraznesti sa plonjezi in cele mai dificile situatii, fara sa uiti o clipa sa pui sub semnul intrebarii chiar si chestiunile pe care ti se pare ca le cunosti perfect. Peter H. Frank reuseste sa combine extrem de abil notiuni teoretice complexe cu exemple practice care sa faca aceasta calatorie prin gandirea critica atat utila, cat si fascinanta.“ (Cristina SAVUICA, Chief Happiness Officer al celei mai mari companii de recrutare si consultanta in resurse umane din Romania, Lugera– The People Republic)
„Oricarui om inteligent i se poate intampla sa dea dovada si de prostie. Intreaga lui inteligenta, tot timpul si toti banii investiti se duc in directia gresita, ca o locomotiva puternica indreptandu-se orbeste spre dezastru. Tocmai de aceea avem cu totii nevoie de cartea lui Peter H. Frank M-am saturat sa fiu prost, o carte despre gandirea critica in afaceri, filozofie si viata. O lectura recomandata nu doar prietenilor, rudelor si colegilor de serviciu, ci– mai ales– tie.“ (Joseph BOTTUM, eseist si scriitor american autorul cartii An Anxious Age)
Cunosti oameni care la sedinte nu inteleg niciodata nimic, irosindu-ti astfel tot timpul? Ti s-a intamplat sa dai peste studenti care probabil ca dorm in timpul cursului, pentru ca altminteri nici un om treaz n-ar pune intrebari mai idioate? Conversatiile cu rudele, la masa, nu ti se par uneori atat de trase de par si de natange, incat iti taie pofta de mancare? Fa-ne tuturor o favoare si cumpara-le cartea aceasta! Sau, daca esti destul de istet incat sa-ti dai seama ca si tu te-ai saturat sa fii prost, atunci ai bunavointa de a-ti face cadou aceasta carte.
Nr. de pagini: 264
Anul aparitiei: 2015
OPINIA CITITORILOR