Lucrari ale simpozionului national cultura fizica, domeniul al cunoasterii universale - Laurentiu Oprea
PRP: 39,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,98 lei
Diferență: 7,02 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Laurentiu Oprea
Editura: NATIONAL
Anul publicării: 2016
DESCRIERE
Este bine cunoscut faptul ca educatia fizica si sportul in general actioneaza in sens pozitiv asupra organismului uman. Cand afirmam acest lucru nu ne referim doar la benefeciile din punct de vedere al sanatatii omului, dar si al educatiei, al formarii unor caractere, al lucrului de echipa, al vointei, al tenacitatii, al dorintei de a invinge si a fi cel mai bun.
Putini stiu insa faptul ca intre educatia fizica si sport exista o diferenta. Eduactia fizica are caracter predominant formativ, iar sportul are caracter predominant competitiv. De aici tragem concluzia ca practic atunci cand vorbim de educatie fizica vorbim de formarea organismului din punct de vedere morfologic si functional si mai putin de competitie, iar cand vorbim de sport atunci primul lucru la care ne gandim este competitia. Consider ca este o diferenta din acest punct de vedere si ca acest lucru trebuie sa se vada si in metodologia si programa lectiei de educatie fizica.
Daca stam si judecam concret descoperim ca in scoala romaneasca ( clasela I-XII ) lectia de educatie fizica se desfasoara dupa o metodologie si o programa veche din ani"70. de fapt nu a evoluat deloc in conditiile in care lumea occidentala si nu numai lucrurile au evoluat, s-au schimbat mult.
Realizand o paralela cu ceea ce se intampla in alte scoli din strainatate ajungem in general la concluzia ca nu am schimbat nimic aproape de jumatate de secol din acest punct de vedere. Doresc sa afirm cu tarie ca tebuie sa schimbam ceva, si acest lucru il spun dupa nenumarate discutii cu elevi si profesorii de specialitate. Concret majoritatea elevilor isi doresc o lectie de educatie fizica in care ei insisi sa aleaga una sau doua ramuri sportive pe care sa le practice tot anul scolar si nimic altceva.
Isi doresc o baza materiala adecvata, isi doresc o evaluare fata de probele de control si schimbarea sistemului de notare
Scopul final este totusi ca elevii sa participe efectiv la orele de educatie fizica, numai ca ele in actuala forma nu sunt atractive pentru acestia.
Anul aparitiei: 2016
Numar de pagini: 348
Putini stiu insa faptul ca intre educatia fizica si sport exista o diferenta. Eduactia fizica are caracter predominant formativ, iar sportul are caracter predominant competitiv. De aici tragem concluzia ca practic atunci cand vorbim de educatie fizica vorbim de formarea organismului din punct de vedere morfologic si functional si mai putin de competitie, iar cand vorbim de sport atunci primul lucru la care ne gandim este competitia. Consider ca este o diferenta din acest punct de vedere si ca acest lucru trebuie sa se vada si in metodologia si programa lectiei de educatie fizica.
Daca stam si judecam concret descoperim ca in scoala romaneasca ( clasela I-XII ) lectia de educatie fizica se desfasoara dupa o metodologie si o programa veche din ani"70. de fapt nu a evoluat deloc in conditiile in care lumea occidentala si nu numai lucrurile au evoluat, s-au schimbat mult.
Realizand o paralela cu ceea ce se intampla in alte scoli din strainatate ajungem in general la concluzia ca nu am schimbat nimic aproape de jumatate de secol din acest punct de vedere. Doresc sa afirm cu tarie ca tebuie sa schimbam ceva, si acest lucru il spun dupa nenumarate discutii cu elevi si profesorii de specialitate. Concret majoritatea elevilor isi doresc o lectie de educatie fizica in care ei insisi sa aleaga una sau doua ramuri sportive pe care sa le practice tot anul scolar si nimic altceva.
Isi doresc o baza materiala adecvata, isi doresc o evaluare fata de probele de control si schimbarea sistemului de notare
Scopul final este totusi ca elevii sa participe efectiv la orele de educatie fizica, numai ca ele in actuala forma nu sunt atractive pentru acestia.
Anul aparitiei: 2016
Numar de pagini: 348
OPINIA CITITORILOR