Limbajul personalitatii

DESCRIERE

Cartea face parte din Campania SALVEAZA O CARTE, nu o judeca dupa coperta! Carti iubitoare cauta casuta primitoare si vin cu 50% reducere! Se afla in stare buna, cu doar cateva defecte pe coperta, pe care le poti vedea in galeria de poze a fiecarui produs din campanie!

Aceasta apartine editurii LEGACY.

Cand mi-am inceput cariera in psihologie, am fost introdus in analiza tranzactionala (AT) si in munca stralucita a fondatorului sau, dr. Eric Berne. Accentul sau pe comportamentele observabile ale indivizilor si implicatiile asupra comunicarii si comunicarii gresite m-a fascinat imediat. Tendinta mea natu-rala a fost de a observa, clasifica si colecta date si cu dragostea mea pentru oameni, abordarea sa OK-OK pentru intelegerea comportamentului uman a fost o baza teoretica ideala pentru mine.

In primele mele cercetari, am descoperit modele de comportament previzibile pe care sase tipuri de oameni le afiseaza atunci cand sunt in stres, ceea ce a condus la cercetarea a ceea ce ar face aceleasi tipuri si cum ar fi atunci cand nu sunt in stres. La randul säu, acest lucru a dus la descoperirea modului in care avem cu totii sase tipuri de personalitate in noi. Asa s-a nascut Process Communication Model® (PCM).

De mai bine de 40 de ani, eu si multi altii am cercetat si dezvoltat acest model pana la stadiul in care a ajuns astazi, aplicat in afaceri, educatie, politica, relatii - oriunde comunicarea si comunicarea gresita sunt importante. De exemplu, dr. Terry McGuire, psihiatrul principal NASA pentru zborul spatial cu echipaj intre 1959 si 1996, in ultimii sai 18 ani la NASA a folosit PCM in selectia si plasarea astronautilor, datorita acuratetei sale in prezicerea comportamentelor astronautilor in spatiu.

Eu si John Parr ne-am intalnit la o conferinta de AT in America de Sud. Am petrecut o zi de relaxare fizica si de stimulare mentala discutand despre PCM si Inteligenta Emotionala. M-a frapat abilitatea lui John de a conceptualiza si de a gandi atat logic, cat si creativ. L-am invitat sa se implice in PCM in Europa.

Am dezvoltat deja o relatie colegiala cu Gerard Collignon, coautorul acestei carti, si sunt foarte multumit ca cei doi prieteni ai mei au devenit si colegi, profund implicati in PCM in Europa.

Aceasta carte se bazeaza pe lucrarea originala scrisa in franceza de Gerard Collignon si Pascal Legrand, care a aplicat PCM la coaching. Cartea fost tradusa in engleza, iar John Parr a actualizat cu indemanare teoria pentru aplicare in secolul XXI, inserand cateva materiale suplimentare, de ultima ora.

Am fost incantat ca mi s-a cerut sa contribui mentorandu-l pe John in aceasta sarcina. Chiar daca se adreseaza in mod special coachilor, pot recomanda aceasta carte tuturor celor interesati de descoperirea Modelului Procesului de Comunicare.

Ca urmare a redactarii si editarii temeinice, cartea actuala poate fi considerata cheie de referint atat pentru PCM, cat si pentru aplicarea modelului in coaching. Exista intradevar ceva in carte pentru toata lumea: coachii vor descoperi cum sa se conecteze cu clientii lor si sa stabileasca relatii de lucru de calitate si cum sa ofere directii clare pentru interventii de personalitate individualizate pentru cele mai eficiente si utile rezultate; managerii si liderii de echipa vor obtine informati despre cum sa comunice cel mai bine cu personalul lor pentru a obtine cele mai eficiente rezultate; personalul de vanzari va descoperi cum sa stabileasca relatii rapide cu clientii lor si sa stie ce anume ii motiveaza sa cumpere.

Pentru fiecare tip de personalitate exist dialoguri vii si precise care va vor ajuta sa identificati tipologia personalitatii si sa aplicati PCM. Fara indoiala, va veti regasi pe voi insiva, colegii, prietenii si membrii familiei voastre infatisati in aceste dialoguri. Lectura placuta!

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.0891 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.